۰
فرماندار خاش خبر داد؛

۱۴کیلومتر از باند دوم جاده خاش-زاهدان تا پایان سال بهره برداری می شود

فرماندار خاش گفت: بالغ بر ۱۴ کیلومتر از محور جاده ترانزیتی خاش به زاهدان از محدوده پلیس راه تا دوراهی تفتان (جاده کوشه و تمندانی) تا پایان سال آماده بهره‌برداری است.‌
۱۴کیلومتر از باند دوم جاده خاش-زاهدان تا پایان سال بهره برداری می شود
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،صاحب گل صالحی صبح امروز در بازدید از پروژه در دست ساخت جاده خاش به زاهدان، عنوان کرد: یکی از مؤسسات زیرمجموعه قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران، اجرای ۴۱ کیلومتر از پروژه خاش به زاهدان از حوالی پلیس راه تا اسکل آباد تفتان را برعهده گرفته است.
 

فرماندار خاش اظهار کرد: در حال حاضر چهار کیلومتر از این محور با همکاری شهرداری و مؤسسه راه سازه آماده آسفالت بوده و ادامه کار نیز با قوت ادامه دارد.

صالحی ادامه داد: بیشترین تردد خودروهای سبک و سنگین استان از محدوده جاده ترانزیتی خاش به زاهدان صورت می‌گیرد و متأسفانه به دلیل دوطرفه بودن این محور و نبود جاده دوبانده، شاهد وقوع سوانح ناگوار رانندگی با خسارات فراوان جانی و مالی هستیم.

وی بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا سپاه با جدیت و قاطعیت پای کار آمده و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند، زیرا دغدغه مهم شهروندان خاش و هم استانی‌های عزیز و سایر هموطنان ایران اسلامی اجرای سریع و کیفی پروژه‌های راهسازی و دوبانده کردن جاده ترانزیتی خاش به زاهدان بوده و محور خاش به ایرانشهر هم با تلاش پیمانکاران دیگر اجرا می‌شود.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 453666
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *