۰
فرماندار/

خاش در مباحث دینی و شعری جایگاهی ارزشمند و منحصربفرد دارد

فرماندار شهرستان خاش گفت: این منطقه در مباحث دینی، فرهنگی به دلیل حضور علما و شاعران پرتوان جایگاهی ارزشمند و منحصربفرد در استان دارد
خاش در مباحث دینی و شعری جایگاهی ارزشمند و منحصربفرد دارد

به گزارش خبرنگار سرويس فرهنگي تفتان ما، محمداکبر چاکرزهی در گفت و گو با مجری برنامه شب های کویر شبکه هامون صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان با برشمردن ظرفیت های برجسته فرهنگی، هنری، گردشگری، اقتصادی، صنعتی، آموزشی، دینی، کشاورزی و غیره بیان کرد: توانمندی های خاش از هر جهت بی بدیل و سرشار از جذابیت است.

وی ادامه داد: علما و شاعران برجسته، کارخانه و واحدهای تولیدی و صنعتی و پاک شیر و دیگر واحدهای صنعتی، تولید انبوه محصولات باغی و زراعی و گلخانه ای، نیروی انسانی کارآمد، جوانان و ورزشکاران پرتوان مانند بهزاد شهنوازی نائب قهرمان مسابقات جهانی گرجستان از ظرفیت های شاخص در شهرستان خاش محسوب می شوند.

چاکرزهی افزود: این منطقه بنا به وجود ظرفیتها و برخورداری از پتانسیل های برجسته در حوزه های مختلف و به تعبیر استاندار سیستان و بلوچستان چیزی دیگر کم ندارد.

فرماندار خاش اظهار کرد: گردشگری خاش و تفریح در منطقه تفتان، پیرگل، کارواندر و غیره پر از خاطره است که از اقشار مختلف مردم ایران درخواست می کنیم برای مشاهده توانمندی های منطقه به خاش سفر کنند.

چاکرزهی گفت: خاش با داشتن 1250 واحد گلخانه ای، اجرای افزون بر 5 هزار هکتار آبیاری نوین و چند هزار هکتار پروژه دیگر در دست اجرا در بین شهرهای استان پیشتاز بوده و جایگاهی ممتاز دارد.

فرماندار خاش از حضور عوامل تولید صدا و سیما برای معرفی توانمندی های خاش قدردانی کرد و اجرای برنامه‌های تلویزیونی و تلاش برای معرفی منطقه را ارزشمند توصیف و از اقشار مختلف جامعه خواست جذابیتهای خاش به تمام ایران و دنیا معرفی کنند.

در کنار ارائه گزارش شهردار خاش در حوزه های مختلف، شماری از شاعران و گروههای موسیقی محلی و هنرمندان به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری پرداختند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 440666
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *