۰
سرطایفه مرادزهی:

خون شهید «اسماعیل هنیه» تقویت جبهه مقاومت را در پی دارد

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، را به مردم فلسطین و ایران اسلامی تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.
خون شهید «اسماعیل هنیه» تقویت جبهه مقاومت را در پی دارد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سردار عبدالعزیز مرادزهی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با کمال تأسف و تأثر خبر شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس، را دریافت کردیم، این ضایعه دردناک را به‌تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، به‌ویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و با قاطعیت می‌دانیم که خون شهید «اسماعیل هنیه» تقویت جبهه مقاومت را به دنبال دارد.
 
 وی افزود: شهید اسماعیل هنیه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود.
 
 سر طایفه مردازهی تأکید کرد: یاد و خاطره رئیس‌دفتر سیاسی حماس همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات وی همچنان مشعل راهنمای بسیاری خواهد بود.
 
 وی گفت: بی‌شک، با شهادت «اسماعیل هنیه» راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک این شهید والامقام، عزم و اراده مردمان آزاداندیش را بیش‌ازپیش تقویت خواهد کرد.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 454217
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *