۰
امام جمعه موقت خاش:

دولت باید به توصیه‌های رهبری توجه کند

امام جمعه موقت خاش گفت: رهبری در دیدار با اعضای دولت نقشه راه دولت را به مسئولین اعلام کردند که برخی دولت‌ها با توجه به این تذکرات موفق عمل کردند و برخی با بی‌توجهی باعث پسرفت کشور شدند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شیبک امام جمعه موقت خاش بیان کرد: در جمعه سیاه در ادامه جنایات رژیم پهلوی در میدان ژاله بسیاری از مردم را به گلوله بستند و خشم مردم را برانگیختند در نتیجه در بهمن همان سال انقلاب به پیروزی رسید.

امام جمعه موقت خاش تصریح کرد: در هفته دولت اغاز دولت جدید و دیدار مقام رهبری با هیئت دولت به رسم گذشته برگزار شد و نقشه راه کلی دولت را با دولت جدید در میان گذاشتند که در گذشته برخی دولت‌ها به این توصیه‌ها توجه کردند و موفق عمل کردند و برخی دولت‌ها با بی‌توجهی به این امور موجب پسرفت کشور در دهه نود شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیبک عنوان کرد: در زمان دهه نود بخاطر عمل نکردن به توصیه‌های رهبری و دور شدن از اصول حکومت داری اهل‌بیت دچار مشکلات در زمینه‌های مختلفی شدیم و امروز‌امیدواریم رئیس جمهور جدید از حمایت و یکپارچگی دولت و مجلس در جهت خدمت به مردم استفاده کند و به توصیه‌های رهبری توجه مضاعف داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی سه سال حکومت کرد و اثار ماندگاری در جامعه به جا گذاشت و این نشان می‌دهد در زمان کوتاه نیز امکان تغییر و بهتر شدن شرایط وجود دارد و ما نیز در دولت سه ساله شهید رئیسی به خوبی شاهد این ماجرا بودیم.

امام جمعه موقت خاش اذعان کرد: شکر نعمت خدمت چیزی است که مسئولین باید به ان توجه داشته باشند حمایت از تولید و توان داخل راه‌حل مشکلات اقتصادی است که یکی از مواردی است که شهید رئیسی به ان توجه بسیار داشت و بسیاری از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی را از ورشکستگی نجات داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیبک تصریح کرد: برخی وزرا در جلسه اول درباره FATF صحبت کرده‌اند کلیت این معاهده این است که ایران دیگر توان دورزدن تحریم‌ها را نخواهد داشت و تأثیری نیز قر روی اقتصاد کشور ندارد و در نتیجه مشکلات ما نه تنها کمتر نخواهند شد بلکه بیشتر می‌شوند.


وی افزود: هیچ وقت نباید به دشمن‌امیدوار شد باید توان داخلی را افزایش داد و به ان تکیه کرد حضور در میان مردم و سفر‌های استانی نیز یکی از مواردی است که شهید رئیسی انجام می‌دادند و‌امیدواریم که ادامه دار باشند و این سفر‌ها باید مانند گذشته برای مردم مؤثر واقع شوند و این سفر‌ها تشریفاتی نباشند.


امام جمعه موقت خاش بیان کرد: طرح‌های بسیاری در دولت شهید رئیسی در استان اغاز شده‌اند و‌امیدواریم با تباش دولت جدید این طرح‌ها ادامه یابند و مثمر ثمر واقع شوند.


حجت‌الاسلام والمسلمین شیبک ادامه داد: حضور درست در فضای مجازی موضوع مهمی است چرا که فضای مجازی در دست دشمن است و تمام اقشار جامعه ما بخصوص جوانان و نوجوانان به طور کامل به ان دسترسی دارند و متأسفانه هیچ قانونی برای ساماندهی ان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ما متأسفانه شاهد فشار‌های اعضای فتنه۸۸ به جوانان انقلابی و متعهد هستیم یکی از موارد مهم امروز به کارگیری افراد مؤمن و انقلابی است اما متأسفانه ما شاهد موضوعات خلاف این هستیم.

امام جمعه موقت خاش گفت: متأسفانه قطعی‌های مکرر برق باعث اسیب به بسیاری از مشاغل شده است مسئولین این اداره تلاش کند دلیل این قطعی‌های مکرر را به مردم توضیح دهد و زمانبندی این قطعی‌ها را به مردم اعلام کند.

انتهای خبر/

 
جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 454288
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *