۰

تناقض زندگی تجملی مسئولان و جمهوری اسلامی

جالب اینجاست که وقتی به این مسئولین رفاه زده تذکر می دهیم که چرا سطح زندگی خود را از سطح متوسط بالاتر برده اید، می گویند اسلام طرفدار ریاضت کشی نیست!
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: احمد توکلی نماینده تهران می گوید: «به فلان مسئول عالی رتبه دولتی اعتراض کردم که چرا باید ۳۵ میلیون تومان حقوق ماهانه دریافت کنی؟
گفت: من نه سهام دارم و نه کار اقتصادی می‌کنم و نه درس می‌دهم. اگر این حقوق را نگیرم باید این کار را رها کنم.
گفتم: مگر چقدر خرج داری که به کمتر از این راضی نیستی؟
حرف بینمان زیاد زده شد. آخر سر گفت به خاطر شما ۷ میلیون تومان از حقوقم را کم می‌کنم و رفت.»
این تنها یک نمونه از مسئولینی است که با نام و عنوان جمهوری اسلامی، زندگی تجمل گرایانه دارد!
و این تنها یک نمونه از مسئولین دولتی است که برای پرداخت چندرغاز یارانه به مردم عزا می گیرد اما نوبت به خودشان که می رسد عزا نمی گیرند و تازه منت هم سر مردم می گذارند!
در کشوری که برخی از مردم ، از امکانات اولیه زندگی محرومند و حتی برای تامین آب آشامیدنی هم مشکل دارند ؛ مسئول جمهوری اسلامی ماهیانه ۳۵ میلیون تومان حقوق می گیرد.
در کشوری که برخی از مردم ، تمام عمرشان را در آرزوی خانه دار شدن به سر می برند ،مسئول جمهوری اسلامی با افتخار می گوید: «فعلا که شش ماه است فرصت نکرده ام به ویلای شمالم بروم!»
همه مشکلات کشور از همین جا شروع می شود. اگر شمار چنین مسئولینی در کشور افزایش یابد و مردم نیز به جای اینکه ،این مدل از مسئولین را طرد کنند به آنها رای دهند و مورد اقبال قرار گیرند ؛ طبق فرمایش امام خمینی (ره) باید فاتحه جمهوری اسلامی را بخوانیم.
وقتی سبک زندگی مسئولین تغییر یابد و دچار رفاه زدگی شوند ،توان ایستادگی در مقابل استکبار را ندارند و می توانند انقلاب را یک شبه بفروشند و حاصل همه زحمات ملت را بر باد دهند.
بنا به فرمایش امام ، روحیه کاخ نشینی و رفاه طلبی با سازش و ذلت پذیری و روحیه کوخ نشینی و ساده زیستی با ایستادگی و مقاومت و دفاع از ارزش ها رابطه ای تنگاتنگ دارد.
و جالب اینجاست که وقتی به این مسئولین رفاه زده تذکر می دهیم که چرا سطح زندگی خود را از سطح متوسط بالاتر برده اید، می گویند اسلام طرفدار ریاضت کشی نیست!
بله! اسلام دنبال ریاضت کشی نیست اما رفاه طلبی شما مسئولین ، باعث ریاضت کشی مردم می شود. آیا شما از ریاضت کشیدن مردم لذت می برید؟!
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 432979
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *