۰

سیگار کشیدن بی کلاس و با کلاس!

سایت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان"گلدون وبلاگی" از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.
سیگار کشیدن بی کلاس و با کلاس!
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، سایت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان"گلدون وبلاگی" از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.
لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند است مطالب تولیدی خود را در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، ارسال نمایند.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
یادآوری خاطره ای از امام به آقای هاشمی
 
یادآوری خاطره ای از امام به آقای هاشمی
وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:
در سال ۵۹ آقای سید حسین خمینی که نوه امام بود در زمانی که اختلافات بنی بنی صدر و شهید رجایی تشدید شده بود آقای سید حسین خمینی می‌رود در مشهد به نفع بنی صدر سخنرانی می‌کند. مردم به او حمله می‌آورند و می‌خواستند سید حسین خمینی را بزنند و ایشان که مسلح بوده، سلاح کمری داشته، دست به سلاح کمری اش می‌برد، بچه‌های کمیته جلوی او را می‌گیرند می‌برندش در یک اتاق دیگر. از همانجا مسئولین کمیته تماس می‌گیرند با دفتر امام. پیغام به امام داده می‌شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع کرده مردم به او هجوم آوردند دست به اسلحه برده ما چه کار کنیم؟ امام به مرحوم آیت الله اشراقی می‌فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند.
ادامه مطلب
*************************************************
تهدید از سوی دوست دخترم
 

وبلاگ"آرامش کجاست؟"نوشت:
سلام و خسته نباشید .30 ساله هستم و دارای یک همسر که هنوز عقد و نامزدی هستیم .در مدت 2 سال نامزدیمون به علت اینکه خانوم مذهبی بودن و محدودیت هایی که خودشون و خانوادشون برای روابطمون قائل میشدن بنده کم کم به سمت یک دختر خانوم دیگه ای کشیده شدم و با هم دوستی و حتی رابطه داشتیم .تا جایی که من پیش خودم تصمیم گرفته بودم که مسئله رو با خانوادم در میون بزارم و بگم علاقه مند به کس دیگه ای شدم .ولی خیلی زود دچار عذاب وجدان شدم و با اون دختر کات کردم هر چند هنوز دلم پیشش مونده .حالا اون دختر خانوم به من میگه که منو خیلی دوست داره و دست از سرم بر نمیداره و میخواد بره همه چی رو به نامزدم بگه. چیکار کنم؟
ادامه مطلب
*************************************************
هر پوششی، پوشیدگی نیست
 
وبلاگ"زرین کارتون"نوشت:
 

ادامه مطلب
*************************************************
حداقل کمک به غزه!
 
وبلاگ"تک گرافیک"نوشت:
 
 
ادامه مطلب
*************************************************
علی مطهری زبان فتنه
 

وبلاگ"کاریکاتور حساس بشو"نوشت:
این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید انتقاد و اظهارنظر را ممنوع کرد، گفت: جرم زندانیان سیاسی سال 88 چیست؟ اکثر آنها صرفا انتقاد داشتند، آقایان تاج‌زاده و نبوی منتقد بودند و جنگ مسلحانه نکردند، ما تنها باید با کسانی که مبارزه مسلحانه کرده‌اند مقابله کنیم و باید به حقوق مردم احترام بگذاریم؟!
این نماینده مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال حکومت جهانی اسلام است، ادامه داد: البته ما در داخل آسیب‌های جدی داریم مثلا آزادی بیان دچار آسیب است و باید این وضعیت اصلاح شود، باید بدانیم که ما هیچ مقام غیرقابل انتقادی نداریم و این را باید سردر همه ادارات دولتی و نهادهای حکومتی بنویسند .
ادامه مطلب
*************************************************
پوستر«نظم»
 
وبلاگ"ناب ناب"نوشت:
 

 
 
 
 
ادامه مطلب
*************************************************
کاریکاتور / غزه قتلگاه کودکان
 
کاریکاتور,غزه,کودک,قتل,قتلگاه,مقتل,زندان,بچه,دختر,نوزاد,Gaza,موشک,گلوله,کشتار,کشتن,عباس گودرزی,عکس کاریکاتور,اسرائیل
وبلاگ"تلخندک"نوشت:
رژیم کودک کش و وحشی اسرائیل تمام سعی و تلاش خود را برای نسل کشی و منقرض کردن کودکان غزه به کار گرفته است و با بمباران مدارس و محل بازی کودکان این توحش خود را در معرض دید جهانیان گذاشته است
ادامه مطلب
*************************************************
سیگار کشیدن بی کلاس و با کلاس!
 
سیگار کشیدن بانوان
وبلاگ"به کجا چنین..."نوشت:
بچه که بودیم سیگار کشیدن امری معمول و عادی بود و حتی در مراسم های عمومی مثل: روضه خوانی، عروسی و مهمانی ها جزو پذیرایی ها محسوب می شد و مثل میوه و شیرینی به مهمان ها تعارف می شد. با با ورق زدن عکس های اوایل دهه شصت می بینیم که سیگار کشیدن مسئولین کشور در انظار عمومی وحتی در بین مصاحبه با رسانه ها در آن زمان بسیار عادی بوده است.قهرمان های فیلم های سینمایی آن موقع با ژست های جذابی سیگار می کشیدند.
ادامه مطلب
*************************************************
افشای کانال‌های دور زدن تحریم‌ها، برای اعتمادسازی؟
 
 
وبلاگ"ایلیا"نوشت:
در حالیکه دولت در حال انجام آخرین مذاکرات برای توافق جامع است و گام اول توافق ژنو به روزهای پایانی خود می‌رسد گزارش‌های دقیق و مفصل حاکی از آن است که نه تنها تحریم‌های قبلی کوچکترین تغییری نکرده است بلکه راه برای تحریم‌های جدید هم باز است (+ و +). اما داستان لغو نشدن تحریم‌ها به همین جا ختم نمی‌شود، به موازات اجرای گام اول توافق ژنو، شاهد افشای راه‌های دور زدن تحریم‌ها و ابتکاراتی که در این عرصه شده بود نیز هستیم.
علاوه بر خسارات اقتصادی که مستقیما از توافق‌نامه ژنو نصیب کشور شده است، افشای کانال‌های دور زدن تحریم‌ها باعث وارد آمدن خسارت‌های اقتصادی زیادی به کشور در هر سال خواهد شد. یک مورد از این خسارت‌ها که در ادامه بررسی می‌شود، حداقل بین ۳۳ تا ۵۰ میلیارد دلار در سال به کشور خسارت وارد می‌کند. این رقم چندین برابر ۴٫۲ میلیاردی است که در توافقنامه ژنو قرار بود به ایران داده شود و البته هنوز چیزی از آن به دست ایران نرسیده است. ریشه این ناکارآمدی و نابلدی در کجاست؟
ادامه مطلب
*************************************************
چه کسانی می خواستند مقاومت را خلع سلاح کنند؟
 
 
وبلاگ"دست نوشته های یک دانشجو"نوشت:
این روزها که بواسطه صحبت های رهبر معظم انقلاب، بحث کمک تسلیحاتی به مردم فلسطین برای مقابله نظامی با صهیونیست ها داغ شده است؛ جا دارد نامه معروف دولت خاتمی خطاب به آمریکا در سال 2003 را بازخوانی کنیم.
همان نامه ای که در آن تاکید شده بود در ازای چند امتیاز بی ارزش به ایران از جمله پیوستن به WTO، ایران قول می دهد برای خلع سلاح حزب الله لبنان و حماس در فلسطین با آمریکا همکاری به عمل آورد. و صادق خرازی علت این کار را «اعتمادسازی» برای آمریکا توصیف کرده بود.
ادامه مطلب
*************************************************
مقررات پوشش در دانشگاه فلوریدا آمریکا
 
http://ts1.mm.bing.net/th?&id=HN.608008812040031102&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
وبلاگ"پاسداران"نوشت:
آرایش و پوشش دانشجویی مناسب از ابتدایی‌ترین مسئولیت‌ها و تعهدات دانشجویان و خانواده‌های آنان می‌باشد و هر گونه تغییری در پوشش، فراتر از خط مشی کلی دستورالعمل پوشش، مجاز نخواهد بود.
ضوابط پوشش:
1- تمام شلوارها و دامن‌هایی که پوشیده می‌شود نباید بیش از حد کوتاه باشند. شلوارها، شلوارک‌ها و دامن‌هایی که حلقه کمربند دارند باید همراه با کمربند استفاده شوند.
شلوارهای کشی به استثنای یونیفورم PE دانشکده‌ها یا یونیفورم ورزشی دانشگاه ایالت فلوریدا قابل قبول نمی‌باشد. شلوارها و شلوارک‌های خاکی رنگ، دامن‌ها و پیراهن‌های زنان باید از رنگی یکدست و یکسان برخوردار باشند. اندازه شلوارک‌ها، دامن‌ها و پیراهن‌های زنان نباید کوتاه‌تر از سر زانو باشند.
ادامه مطلب
*************************************************
دلایل اختلال در دستگاه محاسباتی
 

وبلاگ"افاضات عقل کل"نوشت:
همه می دانیم که آمریکا حامی اصلی اسرائیل و تروریست های داعش است و نیز همه می دانیم که آمریکا تا آنجا که در توان داشته است از هر توطئه ای بر علیه جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است.

با این وجود چرا هنوز هم افرادی هستند که هر چند از اسرائیل و جنایاتش ابراز انزجار می کنند اما وقتی اسم آمریکا و برخی کشورهای غربی به میان می آید جوری حرف می زنند که گویا وکیل مدافع آنها هستند و چنان در روزنامه هایشان خبرآرایی می کنند که گویا وظیفه ای جز بزک کردن چهره آمریکا ندارند؟

و با وجودی که شاهد دخالت های آشکار و پنهان و جنایات آمریکا در کشورهای مختلف جهان و از جمله ایران بوده و هستند از این تجربه های تاریخی درس نمی گیرند و حتی درصدد حذف شعار « مرگ بر آمریکا» نیز بر می آیند.

 آیا جز این است که دستگاه محاسباتی این افراد دچار اختلال شده است؟
ادامه مطلب
*************************************************
ای دو صد نفرین به اسرائیلیان/بر فلسطین مقاوم آفرین
 

وبلاگ"سرباز صفر جنگ نرم"نوشت:
آه از فریاد یاللمسلمین!
آه از خونریزی اهل زمین

آه از مظلومی آلاله ها
کودکان خردسال و نازنین

کاش در شهر شقایق ها نبود
در میان خانه گرگی در کمین

کاش می مردند آدم های پست
شرشان کم می شد از روی زمین

ای خدا فریاد غزه را شنو !
ای خدا این ظلم را دیگر مبین

ای خدا بر هم بزن کاخ ستم
دست خود را کن برون زین آستین

ای دو صد نفرین به اسرائیلیان
بر فلسطین مقاوم آفرین
ادامه مطلب
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 429516
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *