۰

اینجا همچنان آماده‌باش است/ از نقش پرچم علمدار زمانه تا طرح لباس «نتانیاهو» و «میرحسین»+پوستر

بزرگداشت سالگرد حماسه ۹ دی، رویکرد متناقض برخی مسئولان در بحث فتنه ۸۸ با خواست اصلی مردم و توهین اخیر نشریه فرانسوی به رسول اکرم(ص)، موضوعاتی است که از نظر فعالان فضای مجازی دور نماند.
اینجا همچنان آماده‌باش است/ از نقش پرچم علمدار زمانه تا طرح لباس «نتانیاهو» و «میرحسین»+پوستر
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، باگذشت زمان شاهد قدرت یافتن جبهه مقابله با جنگ نرم از سوی جوانانی هستیم که از سوی مقام معظم رهبری مفتخر به دریافت عنوان «افسری» شدند؛ این عنوان زمانی به جوانان کشورمان تعلق گرفت که مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در رمضان سال 88 فرمودند: «شما افسران جوان مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با جنگ نرم هستید، از من نپرسید که نقش ما دانشجویان در تخریب مسجد ضرار کنونى چیست؛ خوب، خودتان بگردید نقش را پیدا کنید».
بزرگداشت سالگرد حماسه 9 دی، رویکرد متناقض برخی مسئولان در بحث فتنه 88 با خواست اصلی مردم  و توهین اخیر نشریه فرانسوی به رسول اکرم(ص)، موضوعاتی بود که از نظر فعالان فضای مجازی دور نماند و روزانه مطالب مختلفی در این باره در قالب کلیپ، یادداشت، مقاله و ساخت و طراحی پوستر در فضای مجازی منتشر شد.
در ادامه شما را دعوت می‌کنیم به مشاهده برگزیده‌ای از پوسترهای منتشر شده از سوی وبلاگ نویسان کشور در زمینه موضوعات روز: (علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت پوسترها بروی تصاویر کلیک کنند.)
 
میثم محمد حسنی در وبلاگ دوئل نوشت: تقدیم به رسول مهربانی‌ها؛ حالا بگذار شارلی احمق مدام تیراژش را بالا ببرد؛ بگذار روزنامه مردم امروز تیتر بزند «ما همه شارلی هستیم». اما در میان این هیاهوی کوته فکران و کم نظران، ما عاشق پیام بر مهربانی‌ها خواهیم ماند.

وی همچنین در طرحی به مناسبت سالگرد حماسه 9 با این عنوان که «دلم می‌گوید همین روزها پرچم را به دست یگانه باقیمانده کربلا خواهی سپرد... مقتدر مظلوم این دیار» آورد:

 
وبلاگ علمدار گراف نام زیبای «محمد(ص)» را به عنوان طرح اصلی خود برگزید و نوشت: از زیباترین ارث‌هایی که از پیامبر اکرم(ص) به ما رسیده است می‌توانم به اخلاق خوش محمدی اشاره کنم همان اخلاقی که بوی خوشی دارد و همه جهان را از وجود نابش مسخ می‌کند.

 
عباس گودرزی نیز در وبلاگ تلخندک طرح خود را به همراه قطعه شعری در رسای پیامبر گرامی اسلام (ص) آورد: 

وی همچنین با اشاره به لزوم وحدت میان مسلمانان و طراحی پوستری در این زمینه نوشت: نوشته‌های این کار رو به 3 زبان آوردم تا بحث وحدت میان مسلمانان جهان در این کار پر رنگ‌تر شود.

 
وبلاگ شیعه آرت عنوان «علمدار زمانه‌ات را بشناس...» را محور پوستر خود قرار داد و این طور نوشت: در این وانفسای جهانی و فتنه‌های بی‌شمار دشمنان اگر نتوانی راه را از بیراهه تشخیص دهی کلاهت پس معرکه خواهد بود! باید دقت کرد، باید راه را شناخت، عَلم را شناخت و علمدار را.

وبلاگ شیعه آرت ماندگاری حماسه 9 دی در تاریخ را نیز این طور به تصویر کشید و نوشت: اتفاقات ناگوار سال 88 از حیث عمق و شدت چنان بود که امام خامنه‌ای از عبارت رسیدن به لبه پرتگاه استفاده کردند! در چنین شرایطی باید به عظمت و بزرگی حماسه‌ای مانند 9 دی پی‌برد و همچنین چرایی سخن رهبری عزیز که می‌فرمایند در تاریخ ماندنی شد و یا مانند حوادث اول انقلاب بود. حقیقتاً نباید در گرامیداشت چنین حادثه بزرگی کوتاهی کرد و از آن مهم‌تر باید تمامی تلاش انجام شود تا درس‌های عبرت و نکته‌های این حماسه بی‌نظیر بازگو شود.

 
سروش کریمی در وبلاگ چفیه گرافیک سیاست‌های پنهان رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید و نوشت: من اسم این سناریو رو می‌گذارم 11 سپتامبر فرهنگی!  یک خودزنی فرهنگی، رسانه ای با یک کاریکاتور مبتدی و مضحک؛  بی‌شک دست صهیونیست در این اقدام تروریستی و نشریه منحوس قابل انکار نیست! ولی مگر می‌شود به صورت ماه، خاک پاشید؟

وبلاگ مبارز گرافیک نیز به طور مستقیم یکی از سران فتنه را خطاب قرار داده است:

 
و در پایان تعبیر زیبای عباس اسلامی در وبلاگ آفتاب مهتاب از انقلاب اسلامی می‌آید: دی، بهمن، اسفند؛ سرشار از خاطرات تلخ و شیرین؛ براستی، گاهی زمستان، زیباتر از بهار است.

 
 
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 423509
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *