۰

گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی ها هستند

سایت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان"گلدون وبلاگی" از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.
گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی ها هستند
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، سایت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان"گلدون وبلاگی" از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.
لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند است مطالب تولیدی خود را در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، ارسال نمایند.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
زندگی یعنی به همین سادگی …
 
Image0n118
وبلاگ"وب نوشته های بهشتی"نوشت:
حتی لنز دوربین هم گفته آدم ها رو بی خیال!!
نشستن روی یک گلیم ساده
یک قوری چای تازه دم
یک گلدون با گل های خسته
گوش دادن به خِش خِش رادیو
زندگی یعنی همین
به همین سادگی…
ادامه مطلب
*************************************************
امواج رسانه ای دروغین ، طنز تاریخ
 

وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:
در این روزهای سراسر فاجعه که توسط بنیادگرایان در گستره خاورمیانه هر روز لبریز می شود از نفرت و خشونت ، تردیدی نیست که باید به کارکردهای رسانه از زاویه ای دیگر نگریست . شاید در این زمینه باید شاهد پر رنگ شدن کارکرد اطلاع رسانی رسانه ها می بودیم ولی آنچه در میدان عمل اتفاق افتاد چیزی غیر از این بود و این کار کرد جای خود را به عادی جلوه دادن شرایط و اوضاع داده است .
متاسفانه این روی نامبارک جامعه اطلاعاتی در سطح دنیا این روزها بدجور دل را می آزارد . روزی روزگاری ،خبری که اینروزها عادی جلوه داده می شود همانند بمب ، سر و صدا می کرد ولی دنیای ما را چه شده است در این روزهای خونبازی ؟!
ادامه مطلب
*************************************************
دادگاه مهدی هاشمی
 

وبلاگ"کاریکاتور حساس بشو"نوشت:
افشاگری عجیب و شنیدنی نبویان در خصوص خاندان هاشمی
امارات یک شرکت دارد به نام کرسنت . شرکت کرسنت ایران آمده از ایران گاز بخرد به مدت ده ها سال ، قراردادی ده ها ساله (حد اقل 20 سال) آمدند با سران اصلاحات دلالی کردند و بستند که هر واحدی از ایران فروخته شود به قیمت 17 و نیم دلار در حالی که قیمت جهانی آن 230 دلار بود. قرار شد شرکت کرسنت تو این ده ها سال ، ماهانه در حساب شخصی این آقا ( ، ) 270 هزار دلار واریز کند.
ادامه مطلب
*************************************************
گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی ها هستند
 
گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی ها هستند
وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:
توی دفتر کارم نشسته بودم و مشغول انجام امورات اداری بودم که خانمی با حجابی بد به من مراجعه کردند. بعد از اینکه کار اون خانم رو ا نجام دادم بهشون گفتم : میشه لطف کنین حجابتون رو رعایت کنین؟ اون خانم در جواب به من گفتن: من فکر نمیکنم حجابم مشکلی داشته باشه، به نظرم حجابم خوبه.
به اون خانم توضیح دادم چرا حجابشون مشکل داره و چرا باید حجابشون رو رعایت کنن. اما قانع نشدن و گفتن: تازمانی که بنده رو قانع نکنید حجابم رو رعایت نمی کنم. این رو گفت و رفت.
دو روز بعد مجدد همون خانم به بنده مراجعه کرد. بلافاصله بعد از ورود ایشون به اتاق بنده دوتا ارباب رجوع چشم هیز هم وارد اتاق شدن تا ببینن این خانم کجا میره و چیکار میکنه.
ادامه مطلب
*************************************************
کاریکاتور / نقش سازمان ملل در غزه
 
کاریکاتورغزه,عکس کاریکاتور,غزه,سازمان ملل,لوگو,آرم,طراحی آرم,نقشه,جنگ,آبی,نارنجی,کشور,مظلوم,جنایت.وحشی.اسرائیل.صهیونیسم.کارتون.هنرانقلابی.هنرمند.ارزش
وبلاگ"تلخندک"نوشت:
سازمان ملل سازمانی که هیچ چیز در دنیا برایش مهم نیست غیر از امنیت و رفاه دولتهای استکباری و در برابر ظلم به مظلومان دنیا کور و کر و لال است و خودش را به خریت میزند
ادامه مطلب
*************************************************
بنویسید اسارت بخوانید آزادی
 
آزادی عقیده - حریم آسمانی
وبلاگ"حریم آسمانی"نوشت:
آزادی عقیده آزادی عقیده و عمل شعاری است که این روزها سر زبان خیلی هاست آزادی چیز خوبی است شکی در آن نیست در بند بودن رنج آورترین رنج دنیاست. انسان آزاد آفریده شده، هم آزادی عقیده دارد و هم عمل. عالی است، اما بعضی آزادی ها شیرین تر از بقیه است. شما فکر می کنید کدام نوع آزادی از همه شیرین است است؟ من فکر نمی کنم مطمئنم که هیچ آزادی بهتر رهایی از بند نفس نیست. این روزها خیلی آدم ها فکر می کنند آزادند، آزاد تر از همیشه کسی که می کشد و می گوید من آزادم
ادامه مطلب
*************************************************
حیا رو باید از بچگی یاد داد
 
وبلاگ"زرین کارتون"نوشت:
 

ادامه مطلب
*************************************************
انقلابی‌گری در پستوی انفعال
 

 
 
وبلاگ"وسلاحه القلم"نوشت:
پدیده شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر در کشور ما توانسته برای بسیاری از مردم آشنا به فضای مجازی به عنوان یک ابزار مقبول ارتباطی و سرگرمی پذیرفته شود و حتی برای بسیاری از افراد به جزء جداناشدنی زندگی بدل گردد. در میان جوانان متدین و با تعلق خاطر و دغدغه نسبت به اسلام و انقلاب، همواره سؤالات و پرسش‌هایی اساسی پیرامون این پدیده مطرح بوده که عموماً به پاسخ‌هایی مشخص و اقناع کننده منجر نشده است. سؤالاتی در حیطه نوع برخورد ما نسبت به شبکه‌های اجتماعی و چگونگی رفتار با آن؛ نفی کامل یا غرق شدن در آن؟ با نظر به تکالیفی که به عنوان یک نیروی انقلابی بر گرده ما سنگینی می‌کند چه بخشی از این تکالیف در وارد شدن به شبکه‌های اجتماعی مختلف تعریف می‌گردد؟ اصولاً آن چنان که عده‌ای یکی از وظایف نیروهای این جبهه را پر کردن سنگرهای مختلف من جمله شبکه‌های اجتماعی عنوان می‌کنند، چنین تکالیفی برای این قشر متصور است یا خیر؟ اینها سؤالاتی بسیار مهم است که با وجود رونق و گسترش این پدیده در بین جوانان، تفکر در آنها و یافتن پاسخ اهمیتی مضاعف می‌یابد. ان‌شاءالله این سطور گامی باشد در ایجاد زمینه‌ای ذهنی برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها.
ادامه مطلب
*************************************************
بعضی وختا میشه، که آدم میشه مثِ بادکنک!
 
 

وبلاگ"عهد قلم"نوشت:
واقعن چقد بده....
بعضی وختا میشه، که آدم میشه مثِ بادکنک!
اولش راستی راستی هیچی نیس، مث یه لاستیک افتاده گوشه‌ایو داره زندگیشو میکنه!،
ولی فک کردی همین که مسلمونی کار تمومه؟!
همیشه یه جاهایی برای ستاره شدن، باید امتحان بشی....
واقعن داستانامون مث همون لاستیکه،
ولی چه لاستیکی؟!
لاستیکی که مستعدِ دَمِ تعریف و تمجید هر کسیه که
بیادو حسابی بادش کنه!
ادامه مطلب
*************************************************
تِم بندگی
 

وبلاگ"عین لام"نوشت:
روی خودم
تم دین و بندگی نصب کرده ام
اما سیستم عامل زندگی ام
هنوز همان هوی و هوس است
ادامه مطلب
*************************************************
از افزایش قیمت خودرو تا روغن پالم
 

وبلاگ"هدهد"نوشت:
آقای وزیر تشریف می آوردند در قاب تلویزیون، می فرمان که شیر ها و لبنیات و شیرینی ها و خلاصه هر چیزی که روغن در آن استفاده شود، درصد بالایی روغن پالم دارد. روغن پالمی که استفاده از آن، کم کم کم، باعث کبد چرب می شود. این یعنی مصرف شیر و لبنیات رو بیارید پایین ملت عزیز.
از طرفی به دو روز نمی کشد که خانم محیط زیست تشریف می آورند و از وضعیت آلودگی می گویند و اینکه مردم برای سالم ماندن بیشتر شیر مصرف کنند.
از طرف دیگر، با وجود لپ تاپ و تبلت و ... جوانان کم تحرک شده اند. تحرک کم هم، یکی از عوامل کبد چرب است.
بنده با ریاضیات و اینها سر و کار داشته ام.
این معادله در حال حاضر، یک معادله ی بی پاسخ است. البته یک جواب بدیهی دارد و آن هم مردن شخص است!!
اپیزود دوم:
آقای رییس جمهور از افزایش قیمت خودرو ناراضی هستند. آقای سخنگو هم همین را می گویند. آقایان نمایندگان هم! حتا جدیدن شورای رقابت هم!
آقای نیرو انتظامی می گوید خودرو ها غیر استاندارد هستند. سوانح و حوادث جاده ای هم شاهد این ماجرا.
اما آقای ایرانخودرو و سایپا حرف نمی زنند. عمل می کنند. خودرو را غیر استاندارد تولید می کنند. برای فروشش خودشان لیزینگ می زنند و با هر قیمت دلخواهی می فروشند.
باز بنده این معادله را هم نمی توانم حل کنم.
ادامه مطلب
*************************************************
چه چیز آوردند ، چه چیز را می برند
 

وبلاگ"مرواریدان"نوشت:
اسمش را گذاشتند مد
تا هر جور دلشان خواست تغییرش دهند
شلوار لی آوردند مدل MADE IN هر جایی غیر از ایران
زنانه اش پایینش کوتاه شد و مردانه اش از کمر
چادر رو برداشتند و مانتوهای گشاد و روسری بلند را جایگزینش کردند
مانتو هی کوتاه و کوتاه تر شد و اندازه اش هی تنگ و تر و تنگ تر
شال جایگزین روسری شد 
رنگش هرروز جیغ تر شد و اندازه اش هر روز کوتاه تر  
 جوراب مشکی را درآوردند ، جایش صندل بند بندی آوردند
ویدیو آوردند ، دور همی خانوادگی  پدر و مادر و بچه ها رو برداشتند
ماهواره آوردند ، غیرت و عفت را بردند
فیلم هالیوودی و بالیوودی آوردند
ادامه مطلب
*************************************************
سرکوب امنیتی منتقدین توافقنامه ژنو
 
 
وبلاگ"ایلیا"نوشت:
دولت روحانی که در زمان تبلیغات انتخاباتی تاکید بر شعارهای آزادی بیان و اهمیت انتقاد، داشت، پس از انتخاب شدن، رویه‌ای دیگر در پیش گرفته است. پس از امضای توافق‌نامه ژنو، موج گسترده‌ای از انتقادات در میان اساتید دانشگاه، دانشجویان، صاحب‌نظران و عموم مردم، ایجاد شد. اما واکنش دولت یازدهم که امنیتی‌ترین کابینه‌ی بعد از انقلاب است، واکنشی همراه با بی‌صبری و سرکوب‌گرایانه بود. این در حالی است که دولت یازدهم دارای بیشترین روزنامه و رسانه‌ی حامی است. و همواره تیترهای درشت و فضاسازی‌های رسانه‌ای برای حمایت از آن وجود دارد. به خصوص آنکه صدا و سیما به دلایلی نادرست، تمام منتقدین توافقنامه ژنو را سانسور کرده است و اجازه‌ی هیچ گونه نقدی به سیاست‌های دولت به ویژه در بحث سیاست خارجی را نمی‌دهد. حتی وظیفه خبری خود در پوشش برنامه‌های مهم منتقدین (همچون همایش بزرگ دلواپسیم) را انجام نمی‌دهد. در عوض گزارش‌ها و برنامه‌های فراوانی در حمایت از دیپلماسی دولت تهیه و پخش کرده است. کار به آنجا رسید که دو بار نامه‌نگاری نمایندگان مجلس (بیش از ۱۰۰ نفر) به رئیس صدا و سیما جهت لغو سانسور منتقدین و اجازه‌ی مناظره با طرفداران توافق‌نامه، با پاسخ منفی مواجه شد.
ادامه مطلب
*************************************************
گفتگو با یک آقازاده بعد از اولین جلسه دادگاه!
 

وبلاگ"طنزهای یک م.ر.سیخونکچی"نوشت:
آی جماعت فضولی هستن این خبرنگارا... آی فضولن! طرف هنوز خستگی دادگاه از تنش در نیومده پریدن جلو که آقا بیا به سوالای ما خبر بده که چه خبر بود و... . در ادامه گفتگوی یکی از خبرنگارا با یک متهم پیش پا افتاده رو که همین چند روز پیش بالاخره دادگاهش برگزار شد، می‌خوانید. «خ» مخفف خبرنگار و «م.ه.د.ی» مخفف یک موجود خیالی است!
 خ: ضمن عرض خسته نباشید و آرزوی اقامتی خوش در کشور باستانی ایران، خودتان را معرفی کنید.
م.ه.د.ی: درست صحبت کن...
 خ: بله... ببخشید... لطفا در صورت صلاحدید خودتان را معرفی بفرمایید.
م.ه.د.ی: بنده پسر بابام هستم.
 خ: دقیقتر معرفی بفرمایید.
م.ه.د.ی: بنده پسر دوم بابام هستم.
 خ: عرض کردم خودتان را معرفی کنید نه پدرتان را.
م.ه.د.ی: اگر پدرم را معرفی کنم بیشتر به روند دادگاه و روشن شدن افکار عمومی کمک میکند!
 خ: چرا تا این مدت خودتان را به دادگاه معرفی نکردید؟
ادامه مطلب
*************************************************
فرشته‌ها با هم می‌آیند
 
 
وبلاگ"پیاده‌روی در اتوبان"نوشت:
معمولاً سابقه‌ای که از تماشای اولین فیلم‌ یک کارگردان فیلم‌اولی در خاطر داریم، تلاشی مجدانه برای نمایش توانایی‌های فنی فیلسماز است. از همین روست که گاهی می‌بینیم دغدغۀ اثبات تسلط بر مدیوم سینما چنان چشم و دل کارگردان فیلم‌اولی را پر می‌کند که هدف اول، به جای نمایش فیلم، نمایش فیلمسازی می‌شود؛ نمایش توانایی بستن قاب‌های خوب، چینش هنرمندانۀ میزانسن، تدوین قوی و هر چیز دیگری که بتواند برادری کارگردان را در جهت ادعای ارثش به اثبات برساند. به رغم این روال، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» فیلمی است که مؤلف آن با عقب‌نشینی به نفع فیلم و مخاطبانش، همۀ تلاشِ مقرون به توفیق خود را به کار بسته است تا روایت سینمایی قصه‌اش را به مخاطبانش پیشکش کند. حامد محمدی خودش را نشان نمی‌دهد. متین و با گذشت، قصه‌اش را می‌گوید.
ادامه مطلب
*************************************************
وهابیت زیر عمامه مراجع انگلیس پرست
 
 
وبلاگ"عرق سرد"نوشت:
دشمن همیشه میدانسته کجا را هدف قرار دهد، مدت هاست بیت سید صادق شیرازی و طرفداران و هوادارانش بنا را بر این گذاشته اند تا پا را فراتر از بدعت های مذهبی برده و کم کم به اصل نظام خدشه وارد کنند.
سید صادق شیرازی مرجعیست که سخت محبوب انگلیس و آمریکا و امپریالیسم غرب قرار گرفته و هر از چند گاهی با صحبت های به ظاهر عجیب خود در صدد ایجاد فتنه ای در کشور و اسلام است.
از صحبت های در مورد قمه زنی گرفته تا ایجاد هفته ای به نام برائت از اهل سنت تا صحبت در مورد انقلاب ایران و توهین به رزمندگان اسلام و تشویق جوانان به غرب گرایی و شعارهای غربی و توهین به علما و بزرگان و عرفای جهان اسلام و پر و بال دادن به روحانی نمایهایی چون الله یاری که شمشیر از رو بسته اند علیه نظم ، همه و همه برزگ زرینی است در پرونده شوم اسلامی که شدیدا توسط انگلیس تجهیز میشود.
خوشبختانه در این چند ماهه اخیر موج بزرگی علیه سردمدار اسلام انگلیسی سید صادق شیرازی در میان محبین اباعبدالله آغاز شد و دلیل آن بیداری مردم از فتنه های این جماعت افراطی است که خطرشان از وهابیت به مراتب بیشتر است.
ادامه مطلب
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 429513
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *