۰

سلیمی: طرح دوفوریتی «امیدی‌ها» عجیب‌‌وغریب است/ «چسب‌زدن» به دهان مردم راه مناسبی نیست

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: چسب زدن به دهان‌ها راهکار مناسبی نیست. خیلی‌های دیگر خواسته‌اند به دهان آنها چسب بزنند اما موفق نشدند.
سلیمی: طرح دوفوریتی «امیدی‌ها» عجیب‌‌وغریب است/ «چسب‌زدن» به دهان مردم راه مناسبی نیست
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح دوفوریتی فراکسیون امید مجلس، اظهار داشت: این طرح دوفوریتی آقایان و اینکه بگویند هر گونه سؤال موجب جلب توجه شود، منجر به 6 ماه تا 2 سال حبس داشته باشد تعجب‌آور و چیز عجیب و غریبی است مگر می‌شود سؤالی کرد و جلب توجه نداشته باشد؟
وی افزود: این طرح بسیار تعجب‌آور و شگفت‌آور است و از کسانی که این طرح را به مجلس ارائه دادند تعجب می‌کنیم. اینکه جلسات سخنرانی‌ها باید امنیت داشته باشد بحث جدی است و همه دنبال آن هستیم اما آیا واقعا این طرح در این راستا انجام می‌شود؟ پس مردم چگونه سؤالات خود را در جلسات بپرسند؟ ما انقلاب کردیم که مردم آزاد باشند؛ آزادی یکی از خواسته‌های اساسی مردم بوده است.
نماینده مردم محلات در مجلس همچنین یادآور شد: محدود کردن آزادی مردم غیرقابل دفاع است. همچنین کسانی این طرح را امضا کردند که دائما شعار آزادی را سر می‌دادند و این نشان می‌داد که آزادی که آنها دنبال می‌کردند آزادی مدیریت شده است نه آزادی واقعی. 
وی بر همین اساس گفت: اصلا بیان این طرح در زمان کنونی نشان می‌دهد که عده‌ای نمی‌خواهند مردم سؤالات‌شان را مطرح کنند در هر صورت مردم سؤال دارند. رهبر معظم انقلاب هم فرمودند مردم نگرانند. لذا سؤالات مردم باید پاسخ داده شود و دغدغه‌ها جواب داده شود و بنا بوده 100 روز اشتغال و رکود و مشکلات حل شود.
سلیمی ادامه داد:‌ در بحث برجام هم دیدیم که نتیجه ملموسی نداشته است. اینها همه سؤالات مردم است. مردم اگر اینها را نپرسند پس چه کار کنند؟ چرا عده‌ای دهن‌ها را می‌بندند؟ چسب زدن به دهان‌ها راهکار مناسبی نیست. خیلی‌های دیگر خواسته‌اند به دهان آنها چسب بزنند اما موفق نشدند.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 436725
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *