۰

"آتش به اختیار"ی دانشجویان قرار نیست قانون را نادیده بگیرد/ دانشجویان قرار است خلاءهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را پر کنند/ طومار نماز جمعه را محکوم می کنیم

متین منتظمی گفت: در جمهوری اسلامی هیچکس به اندازه رهبری معتقد به ساختار و قانونمندی نیست؛ "آتش به اختیار"ی دانشجویان قرار نیست قانون را نادیده بگیرد، این آتش به اختیاری در چارچوب قانون جمهوری اسلامی است و ما هر کجا احساس کنیم کشور با خلاء مواجه است وارد عمل می‌شویم.
"آتش به اختیار"ی دانشجویان قرار نیست قانون را نادیده بگیرد/ دانشجویان قرار است خلاءهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را پر کنند/ طومار نماز جمعه را محکوم می کنیم
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،متین منتظمی دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان اظهار داشت: رهبری پیش و پس از عبارت " آتش به اختیار" نکاتی را بیان فرمودند که یا خیلی‌ها ندیدند یا نمی‌خواهند ببینند.
 
وی افزود: ایشان فرمودند در هر کدام از دستگاه‌های کشور مشکلات فرهنگی را دیدیم باید ورود پیدا کنیم و خودمان وارد فاز اجرایی شویم و آتش به اختیار عمل کنیم.
 
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: تصور ما دانشجویان از این عبارت این است که در مسائل مختلف همراه با نقدی که به دستگاه‌ها داریم، خودمان وارد عمل شویم و خلاءها را پرکنیم.
 
منتظمی گفت: در جمهوری اسلامی هیچکس به اندازه رهبری معتقد به ساختار و قانونمندی نیست؛ "آتش به اختیار"ی دانشجویان قرار نیست قانون را نادیده بگیرد، این آتش به اختیاری در چارچوب قانون جمهوری اسلامی است و ما هر کجا احساس کنیم کشور با خلاء مواجه است وارد عمل می‌شویم.
 
وی ادامه داد: برای مثال در حوزه هنر انقلابی احساس شد که دانشگاه‌ها ضعیف عمل می‌کنند؛ ما آمدیم و گروه‌های تئاتر و سرود انقلابی را ایجاد کردیم و شرایط را به طور حرفه‌ای برای دانشجویان فراهم کردیم تا اگر علاقه‌مند بودند بعد از دوران دانشگاه هم این مسیر را ادامه دهند.
 
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: دانشجویان قرار است خلاءهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را پر کنند؛ قرار است به کشور کمک کنند نه اینکه برای نظام هزینه‌ بیافرینند؛ دانشجوی حزب اللهی راضی به ایجاد هزینه برای کشور نیست.
 
منتظمی در خصوص بنری که به نام دانشجویان حزب اللهی در نماز جمعه تهران نصب شده بود اظهار داشت: عده‌ای به نام دانشجوهای حزب اللهی در نماز جمعه تهران طومار نصب کردند و پای آن امضا زدند در حالی هیچ کدام از تشکل‌های دانشجویی چنین اقدامی انجام ندادند و آن را رد می‌کنند.
 
وی در پایان اظهار داشت: فعالان دانشجویی وظیفه کمک به رشد و تکامل را برعهده دارند و هیچ کدام از اتحادیه‌های دانشجویی دخالتی در مسئله تومار نماز جمعه نداشتند و این کار را هم محکوم کردند.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 439718
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *