۱

قدس مسأله اول جهان اسلام است/ دفاع از مظلومان وظیفه شرعی و اسلامی همه مسلمانان می‌باشد

ایمانی فر گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت‌های مسلمان در سراسر جهان است.
قدس مسأله اول جهان اسلام است/ دفاع از مظلومان وظیفه شرعی و اسلامی همه مسلمانان می‌باشد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، محمد انور‌ایمانی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش با اشاره به اهمیت مسأله قدس برای همه مسلمانان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخاب یک روز بنام روز جهانی قدس نشان دهنده اهمیت آن برای مسلمانان است و هر ساله در این روز ملت مسلمان و ظلم ستیز در سراسر دنیای اسلام در حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیست از هیچ ظلمی نسبت به مردم مظلوم فلسطین دریغ نمی‌کند اظهار کرد: رژیم ظالم و جعلی صهیونیستی سالهاست که با مردم فلسطین در حال جنگ می‌باشد ملتی که با دستان خالی و  قدرت‌ایمان با این رژیم در حال مبارزه هستند لذا حضور مردم در جای جای دنیا در روز قدس و حمایت از ملت فلسطین باعث خواهد شد دستان آن‌ها در دفاع و انتفاضه قدرتمند‌تر از قبل باشد.

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین وظیفه شرعی و دینی مسلمانان است لذا ما با حضور خود نقش مهمی در رسوا کردن رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی خواهیم داشت و جهانیان از اقدامات ننگین این رژیم آگاه خواهند شد.

ایمانی فر از قدس بعنوان شهری مقدس برای همه ادیان نام برد و گفت: قدس برای همه ادیان حایز اهمیت و احترام است لیکن به دلیل اینکه قبله گاه اول مسلمانان بوده برای مسلمانان سرتاسر جهان از ارزش و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‌.

وی در پایان حمایت همه‌ی ملت‌های مسلمان را برای دفاع از قدس لازم دانست و بیان کرد: اتحاد مسلمانان صددرصد در آزاد‌سازی قدس از چنگال صهیونیست و بازگشت آن به اسلام مثمر ثمر خواهد بود.
انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 452889
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *