۰
فرمانده سپاه خاش:

سپاه پاسداران از ارکان مهم اقتدار کشور است

فرمانده سپاه خاش گفت: کمک به مظلوم رسالت اصلی سبز پوشان عرصه‌ی امنیت است.
سپاه پاسداران از ارکان مهم اقتدار کشور است
سردار احمد مالدار به مناسبت قرار گرفتن در آستانه‌ی سالروز تاسیس سپاه پاسداران به دستور امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: سپاه پاسداران از اولین سال‌های تاسیس تاکنون همواره تلاش کرده است مشکلات و موانع موجود برای امنیت، معیشت، بهداشت و ... را برای مردم رفع کند.

فرمانده سپاه خاش تصریح کرد: نه تنها در کشور بلکه در کشورهای منطقه و هر آنجا که مظلومی دست کمک دراز کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یاری آنان می‌شتابد تاریشه‌ی ظلم و جور را برکند.

وی افزود: کشور ما هم به مانند تمام کشورهای دنیا همواره مورد تهدیدات خارجی، داخلی و حوادث طبیعی و غیر طبیعی قرار می‌گیرد که با کمک و تلاش‌های سپاه پاسداران که همواره در خط مقدم خدمت رسانی هستند مشکلات برطرف می‌گردند.

سردار مالدار با اشاره به سیل اخیر در استان گفت: سیل اخیر در استان و شهرهای جنوبی خسارات زیادی وارد کرد که نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران در ساعات اولیه به کمک مردم شتافتند و کمک‌ها و مواد غذایی را بدست مردم رساندند.

وی اظهارکرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره پیشگام و حاضر در خط مقدم تمام مشکلات طبیعی و غیر طبیعی در کشور و منطقه بوده است.
 
این مقام ارشد نظامی اذعان کرد: ‬سپاه‭ ‬پاسداران‭ ‬نقش‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬دکترین‭ ‬دفاعی‭ ‬مبتنی‌بر‭ ‬قدرت‭ ‬بازدارندگی‭ ‬و‭ ‬پاسخ‌دهی‭ ‬سخت‭ ‬به‭ ‬متجاوزان‭ ‬برعهده‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬نهاد‭ ‬نقش‭ ‬راهبردی‭ ‬و‭ ‬تعیین‌کننده‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬عرصه‭ ‬مقابله‭ ‬با‭ ‬تهدیدات‭ ‬امنیتی‭ ‬و‭ ‬نظامی‭ ‬در‭ ‬بیرون‭ ‬از‭ ‬مرزهای‭ ‬ایران‭ ‬هم‭ ‬اثبات‭ ‬کرده‭ ‬است‭.‬

سردار مالدار تصریح کرد: نیروی ‬زمینی سپاه پاسداران ‬یکی‭ ‬از‭ ‬مهم‌ترین‭ ‬یگان‌های‭ ‬سپاه‭ ‬بود‭ ‬که‭ ‬محرومیت‌زدایی‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬راستای‭ ‬تأمین‭ ‬امنیت‭ ‬پایدار‭ ‬در‭ ‬مرز‌های‭ ‬کشور‭ ‬به‌خصوص‭ ‬در‭ ‬مرز‌های‭ ‬جنوب‌شرقی‭ ‬و‭ ‬شمال‌غربی‭ ‬کشور‭ ‬در‭ ‬دستورکار‭ ‬قرار‭ ‬داد‭. ‬

فرمانده سپاه خاش اذعان کرد: سپاه پاسداران بازوی پرتوان نظام و انقلاب است که حضرت امام خمینی(ره) در تأثیر و نقش سپاه فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و به حق نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

وی در پایان گفت: امروز اگر هیچ قدرت و نظامی توان رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد نتیجه تلاش و اقتدار جان برکفان سپاه پاسداران است که در راه پیشرفت و اعتلای کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 453999
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *