۰

استراحت در آفریقا، کریسمس در پرتغال، نظارت در قطر و کار در ایران!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به مرخصی طولانی مدت خود رفته است فعلا در آفریقای‌جنوبی استراحت می کند و قرار است تعطیلات کریسمس را هم در کشورش سپری کند و سپس به سمت تیم تحت مدیریت مایلی‌کهن پرواز کند!
استراحت در آفریقا، کریسمس در پرتغال، نظارت در قطر و کار در ایران!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، کارلوس کی روش در شرایطی ایران را برای مرخصی طولانی مدت خود ترک کرد که روزهای پرتنش و البته خبرسازی را پشت سرگذاشت. از روزی که خبر بیماری وی منتشر شد برخی بر این موضوع دامن زدند که مرد پرتغالی با عارضه سرطان مواجه شده است اما این موضوع خیلی زود از سوی وی و مسئولان فدراسیون فوتبال رد شد.
با این حال بیماری گوارشی که برای کی روش به وجود آمده است تا حدودی مرخصی رفتن او را تحت تاثیر قرار داد و برخی عنوان کردند وی برای درمان و انجام عمل جراحی مرخصی طولانی گرفته است. با وجود این گمانه زنی ها نزدیکان سرمربی تیم ملی تاکید دارند که وی در این مرخصی قصد ندارد خودش را به تیغ جراحان بسپارد اما ممکن است وضعیت بیماری اش را تحت کنترل پزشکان داشته باشد.

کی روش که درحال حاضر در آفریقای جنوبی حضور دارد پس از استراحتی که در این کشور خواهد داشت راهی پرتغال می شود تا تعطیلات کریسمس را در کشورش سپری کند. او پس از تعطیلات و همزمان با برگزاری مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم فوتبال امید ایران برای المپیک راهی قطر خواهد شد تا بر عملکرد این تیم نظارت داشته باشد.
کارلوس در شرایطی اواخر دیماه وارد قطر خواهد شد که تیم امید ایران روز ۲۲ دیماه با سوریه بازی می کند. حضور وی از آنجا اهمیت دارد که محمد مایلی کهن مدیر فنی تیم امید است و اختلاف نظرهایی بین این دو وجود دارد. مایلی کهن البته در مصاحبه هایی تاکید کرده بود که نیاز به حضور کی روش در قطر نیست و بهتر است او به وضعیت تیم ملی بزرگسالان رسیدگی کند.
کی روش پس از آن به ایران بازخواهد گشت تا اردوهای تیم ملی را از روز ۲۵ اسفندماه آغاز کند و روزهای ۵ و ۱۰ فروردین سال آینده در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا به مصاف هند و عمان برود.
بعد از آن هم قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در مالزی برگزار خواهد شد که کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران راهی این مراسم می شود.
 
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۲
کد مطلب: 422429
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *