۰

پادشاه سعودی و سوزاندن کودکان تا عمق استخوان/ مالک اشترهای یمنی کار را تمام می‌کنند

پادشاه آلزایمری سعودی اخیراً از اجداد یهودی‌اش رونمایی کرد و کودک‌کشی را از آنان به ارث برده و شبیه صهیونیست‌ها بر سر کودکان یمنی بمب می‌ریزد و تا عمق استخوانشان را می‌سوزاند.
پادشاه سعودی و سوزاندن کودکان تا عمق استخوان/ مالک اشترهای یمنی کار را تمام می‌کنند
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: به یاد دلدادگی‌های اویس، دلاوری‌های مالک، مناجات‌های کمیل، روشنگری‌های عمار یاسر و ایمان و مجاهدت‌های حارث همدانی، حجر بن عدی و به یاد سید یمانی که در آخرالزمان زمینه ساز ظهور آخرین حجت الهی می‌شود؛ و به یاد همه یاران یمنی تبار پیامبر (ص) و امیرالمومنین و ائمه اطهار علیهم السلام؛ نام یمن با عشق و ارادت به مولای متقیان عجین شده است.
قومی که بارها از زبان مقدس پیامبر (ص) و امیرالمومنین علیه السلام تمجید شده‌اند و به شجاعت و دلاوری و ایمان راسخ و قلب‌های رقیق شهره‌اند. آنگاه که مولا، رنج سفر را به جان خرید و به دستور پیامبر(ص)، مبلغ اسلام در یمن شد، قبایل یمنی از سرچشمه معارف ناب اسلام نوشیدند و از همان ابتدا در زمره شیفتگان و مدافعان ولایت درآمدند.
برای یمن همین افتخار بس که دلاورمردی چون مالک اشتر داشته است و بزرگمرد و اهل دلی چون کمیل؛ و چه مضحک است خیالات بچه گانه آل سعود که گمان می‌کنند می‌توانند با ارتش اجاره‌ای خود، سلحشورانی از تبار مالک و کمیل را از پای درآورند و با شاهزادگانی که به شکمبارگی و بوالهوسی خو گرفته‌اند نقشه نابودی انصارالله یمن را طرح ریزی کنند!
یمن دستاویزی شده است تا جوانک‌های بی‌تجربه سعودی که عمرشان را در عیاشی گذرانده‌اند برای کسب تاج و تخت پادشاهی با هم رقابت کنند و دعوای سدیری- شمری را به نفع خود تمام کنند.
محمد بن سلمان، پسر پادشاه سعودی می‌خواهد با بمب‌هایی که بر سر مردم یمن می‌ریزد در بین رقبای سیاسی‌اش کسب وجهه کند و به آمال و آرزوهایش جامه عمل بپوشاند.
پادشاه آلزایمری سعودی نیز که اخیراً از اجداد یهودی‌اش رونمایی کرد و کودک کشی را از آنان به ارث برده است درست شبیه صهیونیست‌ها، بر سر کودکان یمنی بمب می‌ریزد و تا عمق استخوانشان را می‌سوزاند.
صهیونیست‌ها و سعودی‌ها مسابقه جنایت به راه انداخته‌اند و می‌خواهند در کودک کشی، دوشادوش هم حرکت کنند و از یکدیگر عقب کنند.
 هر دو با هم داعش را پشتیبانی می‌کنند و هر دو، دلشان را به سلاح‌هایی خوش کرده‌اند که آمریکا و هم پیمانان غربی در اختیار آنان قرار داده‌اند و هر دو، اشغالگران قبله مقدس مسلمین هستند؛ یکی مسجد الاقصی را اشغال کرده است و دیگری کعبه را.
شورای امنیت هم طبق معمول از جنایات صهیونیست‌ها و سعودی‌ها حمایت می‌کند و امنیت جهان را برهم می‌زند؛ اما این شورای امنیت نیست که حرف آخر را خواهد زد، بلکه این خداست که یکجا طومار صهیونیسم و آل سعود و شورای امنیت مدافع ظالمان را درهم می‌پیچد.
دیر نیست زمان آزادسازی هر دو قبله نیز فرا رسد و مسجدالاقصی و کعبه از لوث وجود صهیونیست‌ها و آل سعود پاک شود؛ البته این بار اگر پای شیربچه‌های مالک به خیمه سفیانی رسید حتی اگر هزاران قرآن عثمان طه نیز بر سر نیزه کنند اثری ندارد و کارشان تمام است.
 
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 422800
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *