۰

بایرامی: غیر فوتبالی ها دور قلعه نویی را گرفته اند

-مهرداد بایرامی بعد از جدایی از تراکتور، برای این تیم آرزوی موفقیت کرده و جدایی از تراکتور را به مسائل فنی مربوط ندانست.
بایرامی: غیر فوتبالی ها دور قلعه نویی را گرفته اند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، مهرداد بایرامی در خصوص جدایی خود از تراکتورسازی به خبرنگار اسپورت تی وی گفت: من خیلی دوست داشتم که در تراکتور بمانم و برای این تیم مفید باشم ولی شرایط برای ماندنم مساعد نبود و در خواست جدایی دادم. احساس می کردم که بودن در تراکتور نه برای من مفید خواهد بود و نه برای تراکتور.
بایرامی اضافه کرد: جدایی من از این تیم اصلا فنی نبود و من می توانستم برای رسیدن به ترکیب اصلی بمانم و مبارزه کنم ولی نفراتی در کنار آقای قلعه نویی حضور دارند که فوتبالی نیستند ولی مجبور به تحمل آنها بودیم که من به این موضوع تن ندادم و آرزوی های خود برای تراکتور را بوسیدم و در این مقطع کنار گذاشتم و امیدوارم روزی دوباره در اوج به تراکتور بازگردم و پرونده آرزو هایم را دوباره باز کنم.
وی در مورد تیم آینده خود گفت: چند پیشنهاد از تیم های مدعی لیگ برتر دارم که فعلا در حال بررسی هستم و قطعا تیمی را انتخاب خواهم کرد که هم مدعی باشد و هم در ترکیب اصلی آن قرار بگیرم و قطعا در چند روز آینده تکلیف تیم آینده را مشخص خواهم کرد.
بایرامی در خاتمه گفت: دست تک تک هواداران تراکتور را می بوسم و از آنها معذرت خواهی می کنم که نگذاشتند برای آنها خاطرات خوب و ماندگار خلق کنم ولی قطعا روزی برای خاطره سازی باز خواهم گشت و در این مقطع تنها می توانم برای تیم های تبریز آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم تراکتور نیز بتواند نتایج خوبی را در ادامه به دست آورد.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۹
کد مطلب: 422891
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *