۰

مجیدی:نمی خواستم از استقلال جدا شوم

بازیکن تیم استقلال گفت: من از اول فصل دوست داشتم برای استقلال بازی کنم و می‌خواهم این راه را ادامه دهم و در استقلال بمانم.
مجیدی:نمی خواستم از استقلال جدا شوم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، حالا او را به عنوان یکی از خوب‌های خط دفاعی می‌شناسند. نه اینکه اشتباهی نداشته، بلکه توانسته راندمان متعادلی از خود به جای بگذارد. جایگزینی او به جای هاشم بیک‌زاده‌ای که از چهره‌های آشنای استقلال به حساب می‌آمد، کار سختی را پیش روی مجیدی می‌گذاشت. چه بسا همین موضوع در هفته‌های نخست، کمی هم برایش دردسرساز شده بود و انتقادهایی را درباره دفاع چپ استقلال مطرح می‌کرد اما به هرحال بی‌رقیب بودن نسبی مجیدی در این پست، کارش را کمی آسان‌تر می‌کرد. چرا که امید نورافکن، بازیکن بسیار جوانی بود که مظلومی نمی‌توانست در همه بازی‌ها به طور فیکس از او استفاده کند، یعقوب کریمی هم با تمایل‌های تهاجمی‌اش نمی‌توانست گزینه‌ای ثابت برای پست دفاع چپ باشد. همین شد که میثم مجیدی فرصت نمایش توانایی‌هایش را پیدا کرد و امروز اعتماد استقلالی‌ها را به خوبی به خود جلب کرده. کسی که از استقلال به تیم ملی رسید و بعد از یک نیم فصل، با انگیزه‌ای چند برابری درباره نیمه دوم فصل پانزدهم صحبت می‌کند. او حالا باتجربه‌تر شده و با سایر مدافعان و دروازه‌بان تیم هماهنگ است. کافی است خسته نشود و نایستد!
 
نیم‌فصل خوبی در استقلال داشتی!
 بله، خدا را شکر توانستم به اعتماد آقای مظلومی جواب بدهم و خوشحالم که در کنار سایر بازیکنان نتایج خوبی با استقلال گرفتیم.
برای نیم‌فصل دوم اما کارتان خیلی‌ سخت‌تر شده.
 درست است که کار سخت‌تری در پیش داریم اما مطمئن باشید نیم‌فصل دوم، تیم بهتری خواهیم داشت.
چطور؟ مگر قرار است چه اتفاقی بیفتد؟
 مطمئناً کادر فنی برنامه‌های مشخصی برای نیم‌فصل دوم خواهد داشت. ضمن اینکه انگیزه بازیکنان هم بیشتر شده و همه ما می‌خواهیم برای قهرمانی تلاش کنیم. فقط امیدواریم تماشاگران هم از ما حمایت کنند.
به نکته خوبی اشاره کردی، برای یک تیم صدرنشین تماشاگران خیلی کمی برای بازی‌های‌تان به ورزشگاه می‌آیند!
 متأسفانه همینطور است. در حالی که حضور تماشاگران واقعاً می‌تواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد اما نمی‌دانم چرا آنطور که باید و شاید شاهد حضور تماشاگران‌مان نیستیم.
فکر می‌کنی دلیلش چه باشد؟
 نمی‌دانم. شاید گرانی بلیت یا امکانات کم ورزشگاه‌ها. اصلاً نمی‌دانم دلیل اصلی‌اش چه چیزی می‌تواند باشد؟ اما هرچه هست امیدوارم برای نیم‌فصل دوم برطرف شود و شاهد حضور تماشاگران‌مان در ورزشگاه‌ها باشیم.
هما‌نطور که خودت گفتی، در ابتدای فصل کسی توقع موفقیت از استقلال نداشت اما توانستید ذهنیت‌ها را درباره این استقلال تغییر دهید. با ادامه همین روند شاید بتوانید تماشاگران را هم به ورزشگاه‌ها بکشانید.
 بله، نیم‌فصل اول تغییرات زیادی در تیم ایجاد شده بود و با وجود ناهماهنگی‌هایی که در تیم بود، کسی توقع نداشت استقلال موفق شود. حالا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ و یکدل شدند و با این وضعیت قطعاً تماشاگران در نیم‌فصل دوم بازی‌های بهتری از استقلال خواهند دید.
با وجود همه انتقادهایی که می‌شود اما به نظر می‌رسد که مهدی رحمتی خیلی برای ایجاد این هماهنگی بین خط دفاع و دروازه‌بان تلاش می‌کند. چقدر در این زمینه موفق بوده؟
 بزرگ‌های تیم ما واقعاً خوب هستند و در ایجاد هماهنگی در کل تیم، موثر بوده‌اند. مهدی رحمتی، وحید طالب‌لو، عمران‌زاده و همه بازیکنان قدیمی تیم باعث شدند که استقلال موفق باشد و صمیمیت خوبی در تیم به وجود آمده است.
با این وضعیت قطعاً از اینکه استقلال را انتخاب کردی، راضی هستی!
 بله. من از اول فصل دوست داشتم برای استقلال بازی کنم و می‌خواهم این راه را ادامه دهم و در استقلال بمانم.
پس قطعاً جوابت به درخواست راه‌آهنی‌ها برای معاوضه‌ات با مهرداد محمدی مثبت نبود.
 نه تنها من که باشگاه و آقای مظلومی هم نظر مثبتی نداشتند. فکر می‌کنم این موضوع را اعلام کردند که این اتفاق نخواهد افتاد.
بعضی‌ها معتقدند شاید اگر در پست تو یک دفاع چپ توانمندی بود، هیچ وقت فرصت اثبات توانایی‌هایت را پیدا نمی‌کردی و شاید همان ابتدای فصل با چند اشتباه، نیمکت نشین می‌شدی.
 من زیاد این موضوع را قبول ندارم چون معتقدم این نظر کادر فنی بوده که در پست دفاع چپ فقط من را جذب کنند. حتماً نیازی به حضور بازیکن دیگر نمی‌دیدند که بازیکن دیگری نگرفتند و قطعاً به من اعتقاد داشتند. خدا را شکر که تمام تلاشم را کرده‌ام تا پاسخ این اعتماد را بدهم. در نیم‌فصل دوم هم همین روند را ادامه می‌دهم.
می‌دانی که در مقطعی آمار تساوی‌های استقلال بالا رفت و امتیازهای زیادی را از دست دادید. به همین خاطر صدرنشینی نیم‌فصل هم از دستتان رفت. حالا خیلی‌ها نگران هستند که همین موضوع قهرمانی را هم به خطر بیندازد.
 بالاخره قرار نیست که ما همه بازی‌های‌مان را ببریم. گاهی اوقات هم بازی تساوی می‌شود و این جزیی از فوتبال است.
اما انتقادهایی که به این موضوع می‌شود، خواه ناخواه خط دفاعی تیم را در ناتوانی برای حفظ گل‌های زده مقصر می‌داند.
 اصلاً اینطور نیست. وقتی تیم برنده می‌شود، همه تیم در آن برد سهیم هستند و وقتی یک تیم می‌بازد، کل تیم مقصر هستند. شرایط بازی‌ها متفاوت است و نمی‌توان خط دفاعی را مقصر دانست.
با این تفاسیر فکر می‌کنی تیم شما نیاز به تقویت خط دفاعی‌اش دارد؟
 من در حدی نیستم که در این رابطه نظر بدهم. کادر فنی درباره اینکه چه بازیکنی در چه پستی جذب شود، تصمیم‌گیری می‌کند. پرویز مظلومی بهترین برنامه‌ریزی‌ها را دارد و قطعاً بهترین تصمیم را می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 423613
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *