۰

کینه «آقادوربینی» از نوری‌زاد/ شغل پرطرفدار امروز/ «نون‌»های عملیات کربلای ۵ که جان بچه‌ها را می‌گرفت

از دسته‌بندی فتنه‌گران تا ماجرای امدادگر ماهی‌ها و معرکه نجات یک ماهی صبور و شغلی که این روزها طرفدار زیادی دارد؛ با ما همراه باشید با «سه‌شنبه‌های وبلاگی» این هفته.
کینه «آقادوربینی» از نوری‌زاد/ شغل پرطرفدار امروز/ «نون‌»های عملیات کربلای ۵ که جان بچه‌ها را می‌گرفت
شهر وبلاگ‌ها ساکنانی خوش‌نشین دارد، فقط کافیست تا چند روزی را میهمان اهالی میهمان‌نواز این شهر شوی؛ هر خانه با چراغی روشن، خود را برای پذیرایی از میهمانان آماده کرده است.
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، اگرچه زبان مردم این شهر با هم تفاوت دارد اما صدایشان یکی است؛ این شهر هر روز شلوغ‌تر می‌شود؛ افرادی خانه‌ها‌یشان را رها می‌کنند اما تعداد بیشتری به قصد بنا کردن منزل جدید راهی این شهر می‌شوند.
مردم، مهربانی‌ها و تجربه‌هایشان را بدون اندکی توقع با همشهری‌های خود به اشتراک‌ می‌گذارند؛ اینجا در بیان بایدها، رودربایستی معنا ندارد و در هیچ خانه‌ای به روی میهمان بسته نیست.
سرویس فضای مجازی، در نظر دارد تا هر سه‌شنبه منتخب مهم‌ترین و بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را در قالب گزارش «سه‌شنبه‌های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان این خبرگزاری قرار دهد.
قرار ما سه‌شنبه‌های هر هفته با سه‌شنبه‌های وبلاگی برای قدم زدنی کوتاه با وبلاگ‌نشینان...


کسانی که این روزها دم از اخلاق می‌زنند!

وبلاگ افاضات عقل کل یک توصیه به آنهایی که این روزها دم از اخلاق می‌زنند! داشته است: اگر عده‌ای دم از اخلاق می‌زنند و می‌گویند کینه‌ها را از دل بیرون کنید یادشان نرود چه کسانی بذر کینه را در دل‌ها نشاندند.
 

«نون‌»های عملیات کربلای 5 که جان بچه‌ها را می‌گرفت

وبلاگ رهسپار قدیمی گذری داشته است به روزهای عملیات کربلای 5 عملیاتی که از سخت‌ترین و طولانی‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود و از «نون‌»هایی نوشته است که جان بچه‌ها را می‌گرفت.
 


کوتاه‌ترین شعر فلسفی که در هند خوانده شد!

علیرضا قزوه خاطره طنزی در وبلاگ شخصی‌اش آورد: در بین دانشجویان زبان فارسی دانشگاه جواهر لعل نهرو دهلی‌نو دانشجویی اهل شعر و شاعری نبود، من هم اصرار داشتم حتی اگر شده به زبان نثر و شعر سپید چیزی بنویسد؛ یک روز از وی خواستم که اگر چیزی سروده‌ای بیا بخوان! او هم آمد و خواند.
 
«جشنواره بازی» شغل شریفی است!

وبلاگ سه الف از شغلی نوشته است که این روزها طرفدار زیادی هم دارد: نمی‌دانید این جشنواره چه برکتی است! و چقدر آدم از قبل این جشنواره‌های متنوع متنعم می‌شوند! چقدر اشتغال‌زایی می‌شود، فکر می‌کنید اگر این نفع‌ها نبود این همه جشنواره داشتیم؟
 

ماجرای امدادگر ماهی‌ها و معرکه نجات یک ماهی صبور

محمدحسن ابوحمزه در داستانی کوتاه از امدادگر نوشته که درست در معرکه و تیررس حمله دشمن به فکر نجات یک ماهی صبور می افتد که بر اثر انفجار گلوله به رودخانه بروی یک درخت پرتاب شده است: روز هفتم بود که ما درخط مستقر شده بودیم؛ هر چقدر ما و دشمن تلفات داده بودیم، امدادگر ماهی نجات داده بود.
 

فتنه‌گران دسته بندی شدند/ کینه «آقادوربینی» به نوری زاد

وبلاگ طنزهای یک م.ر.سیخونکچی از دسته بندی فتنه‌گران نوشت: طبق آمار در 5 سال گذشته هیچ تجمع بالاتر از سه نفری وجود نداشته که محمد نوری‌زاد در آن حضور بهم نرسانده باشد! آقای دوربینی کینه عجیبی نسبت به این شخص دارد که علت آن مشخص نیست!
 
تویی بهانه‌ام اما بهانه‌ای که ندارم

و در پایان سروده ای که سید حمیدرضا برقعی در وبلاگ شخصی خود آورده است:
تویی بهانه‌ام اما بهانه‌ای که ندارم
گذاشتم سر خود را به شانه‌ای که ندارم

تمام عمر کشاندی مرا به سوی نگاهت
تمام عمر به سوی نشانه‌ای که ندارم
 
 
 
 
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 423717
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *