۰

رئیس جمهور شریفی را به تراکتورسازی داد؟

روزی که کارت معافیت از خدمت ده‌ها بازیکن مطرح فوتبال جعلی از آب درآمد، پیش‌بینی می‌شد بر سر تقسیم این بازیکن در تیم‌های نظامی اختلاف‌های زیادی به وجود بیاید.
رئیس جمهور شریفی را به تراکتورسازی داد؟
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، ابتدای فصل که تعداد زیادی از بازیکنان سرباز به تراکتورسازی رفتند و سهم ملوان فقط ٢، ٣ بازیکن بود، مسئولان این دو باشگاه در رسانه‌ها صحبت‌هایی را علیه یکدیگر انجام دادند و بعد از چند روز همه‌ چیز تمام شد اما در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ و در ماجرای مهدی شریفی حالا ظاهرا جنگ بالا گرفته است. ملوانان از لیگ‌برتر کنار کشیده‌اند و از حق خورده‌شان حرف می‌زنند. مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه ملوان  صحبت‌های جالبی دراین‌باره می‌زند. 
 فکر می‌کردید یک‌روزه نظر مسئولان درباره مهدی شریفی تغییر کند؟
من شنیده بودم که مسئولان تراکتورسازی بعد از این‌که کد سربازی شریفی برای ملوان صادر شد، رایزنی‌هایی انجام داده‌اند اما بعد از صحبت‌های سردار باران‌ چشمه در روز جمعه فکر نمی‌کردم رأی دوستان برگردد. ما روی شریفی حساب کرده بودیم و به خاطر او قید جذب مهاجم‌های دیگر را زدیم ولی این اتفاق افتاد. کاش حداقل مسئولان که می‌دانستند ممکن است رأیشان تغییر کند، از ابتدا نمی‌گفتند شریفی بازیکن ملوان است. اینطور خیال ما هم راحت می‌شد و دیگر اعتراضی نمی‌کردیم ولی این‌که در فاصله ٢٤ساعت با احساسات مردم استان گیلان بازی کنند، درست نبود.
 گفته می‌شود به خاطر مسائل سیاسی اخیر میان ایران و عربستان و حضور تراکتورسازی در لیگ‌قهرمانان آسیا چنین تصمیمی گرفته شده است!
ما هم می‌دانیم که مسأله انتقال شریفی به تراکتورسازی فراتر از فوتبال و سازمان‌ لیگ است. قطعا نهادهای بالاتر چنین تصمیمی گرفته‌اند اما حرف ما این است، مگر میان ایران و عربستان خدای‌ناکرده جنگ به راه افتاده است؟ آیا واقعا مهدی شریفی یک‌تنه می‌تواند تراکتورسازی را مقابل تیم‌های عربی برنده کند؟ فوتبال که مسائل سیاسی سرش نمی‌شود. اگر منظور دوستان هم جوسازی عربستانی‌هاست که این مسائل همیشه وجود داشته و چیز جدیدی نیست.
 با همه این تفاسیر، فکر نمی‌کنید تصمیم به کناره‌گیری از لیگ‌برتر اجرای یک نمایش و نشدنی باشد؟
ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم؛ پس چرا باید نمایش بازی کنیم. ملوان پولی که ندارد، در بسیاری از پست‌ها نیز با کمبود بازیکن مواجه هستیم. امید داشتیم که با حضور شریفی مردم استان گیلان را دلخوش کنیم که این دلخوشی را هم از ما گرفتند. با این شرایط به نظر شما ادامه حضور در لیگ‌برتر فایده‌ای دارد؟
یعنی از تصمیم‌تان کوتاه نمی‌آیید؟
این تصمیم با نظر هیأت‌مدیره اتخاذ شده و من به تنهایی نمی‌توانم حرفی بزنم اما هدفمان این است که تا احقاق حق گیلانی‌ها راهمان را ادامه دهیم. من به انتقال شریفی به تراکتورسازی، بعد از این‌که کد سربازی‌اش برای ملوان خورده بود، اعتراض داریم و امیدواریم به نتیجه برسیم.
سردار باران‌چشمه از باشگاه و هواداران ملوان عذرخواهی کرده و قول داده و چند بازیکن سرباز تراز اول را به باشگاه شما بفرستد. این مسأله هم آرام‌تان نمی‌کند؟
من برای باران‌چشمه احترام قایل هستم و می‌دانم که او در این ماجرا تقصیر زیادی ندارد. او نسبت به ما لطف دارد ولی نظر هیأت‌مدیره باشگاه این است که از تلاش برای گرفتن حق ملوان کوتاه نیاییم.
 اما با توجه به این‌که بعید است شریفی به ملوان پس داده شود، پس احتمالا اعتراض شما هم بی‌نتیجه خواهد بود!
ما اینطور فکر نمی‌کنیم. امیدوار به حصول نتیجه هستیم و تا زمانی که امیدمان را از دست ندهیم، به تلاش‌ها ادامه می‌دهیم. ضمن این‌که قرار است درهفته جاری جلسه‌ هیأت‌مدیره باشگاه هم برگزار شود تا درباره مسائل اخیر حرف بزنیم. شاید در این جلسه تصمیمات جدیدی گرفته شود.
 راستی؛ شما درجایی گفته بودید برای انتقال شریفی به تراکتورسازی با رئیس‌جمهوری نامه‌نگاری کرده‌اند؟
من این مسأله را شنیدم و بیان کردم. البته منبعی که به من این خبر را داد، موثق بود.
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب: 424001
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *