۰

برخی به دنبال جو سازی هستند اما شورای نگهبان مراقب اوضاع است/ این جوسازی ها برای آقا سید حسن دردسرساز می شود

آیت الله حسن ممدوحی در خصوص شایعه پراکنی برخی رسانه‌های مرتبط با جریان اصلاحات پیرامون تایید صلاحیت علمی سید حسن خمینی توسط برخی از علما گفت:این جوسازی‌ها برای آقاسیدحسن و دیگران دردسرساز خواهد بود.
برخی به دنبال جو سازی هستند اما شورای نگهبان مراقب اوضاع است/ این جوسازی ها برای آقا سید حسن دردسرساز می شود
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، آیت الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری؛ در خصوص شایعه پراکنی برخی رسانه‌های مرتبط با جریان اصلاحات پیرامون تایید صلاحیت علمی سید حسن خمینی توسط برخی از علما گفت: این‌ها می‌خواهند جوسازی کنند ولی شورای نگهبان حواسش جمع است و به خوبی می‌داند که چه‌کاری باید انجام بدهد.
وی با بیان اینکه باید عاقلانه با این موضوعات برخورد کردافزود: این جوسازی‌ها برای آقاسیدحسن و دیگران دردسرساز خواهد بود.
این عضو مجلس خبرگان همچنین در گفت وگویی ضمن تکذیب خبر تایید صلاحیت سید حسن توسط خود عنوان کرد: بنده هیچ وقت این کار را نکرده‌ام و این تحریف است.
آیت الله ممدوحی افزود: بنده گفته‌ام هر کسی بخواهد اجتهاد فردی را تشخیص دهد، باید یا از وی امتحان بگیرد و یا نوشته‌هایش را کسانی که اهل این کار هستند، دیده و تأیید کنند.
وی یادآور شد: من چنین حرفی نزده‌ام و دروغ محض است.
گفتنی است که اخیراً کانال تلگرامی رسمی حجت‌الاسلام «سیدحسن خمینی» خبری منتشر کرده و مدعی شده بود: حضرات آیات علوى گرگانى، محفوظى، کریمى جهرمى، سید جعفر کریمى، سیدجواد علم الهدى، مسعودى خمینی، احمد بهشتى، دیباجى اصفهانى، اسدالله ایمانی و درى نجف آبادى اعلام کردند "صلاحیت علمى حاج سید حسن خمینى با مراجعه به کتاب‌ها و فایل‌هاى صوتى ایشان قابل احراز است."
 

 
اما صبح دیروز، فرزند حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در گفت‌وگو با فارس این موضوع را تکذیب کرد. همچنین دفتر این مرجع تقلید نیز در اطلاعیه‌ای رسمی نسبت به تکذیب این موضوع اقدام کرد.
 در این اطلاعیه آمده است:
با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و با توجه به پخش اخباری مبنی بر تأیید معظم‌له نسبت به برخی کاندیداها اعلام می‌گردد: علیرغم احترام به تمام کاندیداهای محترم مخصوصاً روحانیون و فضلای حوزه‌های علمیه سراسر کشور و بالاخص مدرسین حوزه علمیه قم، معظم‌له نسبت به رد یا تأیید هیچ یک از نامزدهای محترم اظهار نظری نکرده و نخواهند کرد و همانند دوره‌های گذشته در این امور اظهار نظر نمی‌کنند، لذا هر گونه اخباری در این خصوص مقرون به صحت نمی‌باشد و انتساب‌های داده شده در برخی سایت‌ها صحیح نیست.
امید است ملت شریف ایران همانند تمام دوره‌های گذشته با شور و احساس مسئولیت بالا که بیانگر هوشیاری و شخصیت و فرهنگ غنی آنان است، در پای صندوق‌های رأی شرکت کنند و به فرد اصلح رای دهند
 
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 424199
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *