۰

آمریکا برای رهبری آینده ایران برنامه دارد/ ملاهای سازش کار در بیان امام(ره) مصداق اسلام آمریکایی هستند

تاریخ نگار انقلاب گفت: رای اعتماد ملت به خاطر لباس روحانیت بدون تحقیق درباره سابقه رفتار و عملکرد موجب می شود که یک روحانی سازش کار بر سر کار بیاید.
آمریکا برای رهبری آینده ایران برنامه دارد/ ملاهای سازش کار در بیان امام(ره) مصداق اسلام آمریکایی هستند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از نارخبر، حجت الاسلام حمید روحانی تاریخ نگار انقلاب گفت: رای اعتماد ملت به خاطر لباس روحانیت بدون تحقیق درباره سابقه رفتار و عملکرد موجب می شود که یک روحانی سازش کار بر سر کار بیاید.
وی در همایش بصیرتی نفوذ در مسجد صاحب الزمان(عج) ساوه افزود: آنچه در مذاکرات هسته ای به دست آوردیم در برابر از دست رفتن ذخایر اورانیوم و جمع آوری سانتریفیوژهای هسته ای  قابل مقایسه نیست. تاریخ نگار انقلاب اظهار کرد:در روند جهانی شدن استقلال معنی ندارد و اسلام یک بعدی آمریکایی که فقط عبادت بدون حکومت است  قابل قبول است و رییس جمهور دنبال اجرایی کردن همین تئوری است.   وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) بیان کرد: اسلام اشرافیت و ملاهای کثیف درباری ، اسلام ذلت و نکبت، پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسلام حاکمیت سرداران را امام راحل، اسلام آمریکایی دانستند. روحانی افزود: امروز روحانیونی با رهبر مخالفت می کنند که اسلام آمریکایی دارند و فرزندانشان به راحتی سفرهای خارجی می روند. وی ادامه داد: باید حواسمان باشد کسانی که اسلام آنها اسلام سازش و فریب است رای نیاورند باید مراقب بود کسانی که از سوی لیبرال ها و اصلاح طلبان حمایت می شوند در مقام های حساس نفوذ نکنند.   تاریخ نگار انقلاب گفت: آمریکا برای رهبری آینده خواب دیدند تا فردی سازش کار رهبر شود مگر شریعتمداری مجتهد نبود ولی همیشه امام راحل را از مواجهه با قدرت شاه می ترساند، مگر شیخ علی تهرانی مجتهد نبود ولی در مراسم شراب صدام شرکت کرد و هر چقدر توانست از تلویزیون عراق به علیه امام(ره) ناسزا گفت و آنقدر عکس و تبلیغاتش را چاپ کردند که فکر می کرد رهبر بعدی ایران می شود. وی که از منتقدان هر چهار دولت اخیر بوده است، افزود: این دوره هم روزنامه های زنجیره ای با تبلیغ مجتهد جدید خود سعی دارند القا کنند که او رهبر آینده انقلاب است مگر امام راحل آن زمان وسایل تبلیغاتی داشت ولی رهبر انقلاب شد  مردم با بصیرت حمایت سازش کاران از بعضی افراد خانواده امام(ره) را می بینند.   روحانی با اشاره به گسترش اسلام در جهان بیان کرد: برای همین القاعده، داعش و تکفیری ها را برای خدشه به چهره اسلام بوجود آوردند تا مانع از گسترش اسلام شوند ولی سخت در اشتباه هستند. وی با اشاره به رهنمودهای بنیانگذار انقلاب برای انتخابات افزود: به کسانی رای دهید که متعهد به اسلام و وفادار به مردم باشند (کسانی که مردم نگویند بی سواد، دنیا ندیده، بی شناسنامه و به جهنم) به کسانی رای بدهید که نسبت به مردم احساس مسئولیت کنند نه اینکه قیمتها چند برابر شود و حقوق ها پایین و ادعا کنند تورم یک رقمی شده است. انتهای پیام/
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 424383
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *