۰

واکنش حقیقی به پیشنهاد پرسپولیس: نه!

در طول روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد حضور علیرضا حقیقی در پرسپولیس منتشر شده و این زمزمه‌ها به ویژه بعد از ناکامی سرخپوشان در جذب علیرضا بیرانوند اوج گرفته است
واکنش حقیقی به پیشنهاد پرسپولیس: نه!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در طول روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد حضور علیرضا حقیقی در پرسپولیس منتشر شده و این زمزمه‌ها به ویژه بعد از ناکامی سرخپوشان در جذب علیرضا بیرانوند اوج گرفته است. اوضاع طوری است که روز دوشنبه روزنامه هواداری پرسپولیس تیتر اولش را به جدی شدن بازگشت حقیقی به جمع قرمزها اختصاص داده بود؛ خبری که البته بعید است خیلی باعث خوشحالی هواداران این تیم بشود.
جالب اینجاست که این روزنامه حتی از مدیران باشگاه هم انتقاد کرده و مدعی شده بود آنها خیلی زودتر باید اسم حقیقی را به عنوان گزینه مطرح می‌کردند و دنبال جذب او می‌رفتند! به هر حال پررنگ شدن نام دروازه‌بان اول تیم ملی در اطراف باشگاه پرسپولیس در حالی اتفاق می‌افتد که حقیقی مدتهاست فرصت بازی پیدا نکرده و به یار غار نیمکت دخیره‌های روبین کازان تبدیل شده است.
جالب‌تر اینکه او در طول سال‌های گذشته و با وجود این وضعیت نه‌چندان جالب، به دفعات تاکید کرده بود به این زودی‌ها به ایران برنمی‌گردد. حقیقی حتی در مصاحبه‌ای که بعد از جام جهانی انجام داد مدعی شد دیگر هیچوقت برای بازی به فوتبال باشگاهی کشورمان باز نخواهد گشت.
 نمی‌آیم که نمی‌آیم
یک خرداد 92: با توجه به حضورم در فوتبال روسیه و اروپا و تجاربی که کسب کردم، برگشتنم به ایران دور از ذهن است. به سختی به عنوان نماینده آسیا به فوتبال اروپا آمدم و به فکر برگشتن نیستم. می‌خواهم هر روز با فوتبال اروپا و ایده‌هایش آشنا شوم و امیدوارم که بتوانم انتخابی درست داشته باشم.
 17 فروردین 93: تا سال 2017-2016 با تیم روبین کازان قرارداد دارم. به طور حتم در سال‌های آینده به فوتبالم در اروپا ادامه خواهم داد و به لیگ ایران بازنخواهم گشت. به هر حال حضور در تیم‌های اروپایی یک اتفاق مثبت است و من سعی می‌کنم با تلاش و کوشش بسیار به عضویت در تیم‌های اروپایی ادامه دهم.
 4 مرداد 93: من به خاطر بی‌احترامی‌ها و بعضی مسایل دیگر، هیچ وقت به فوتبال باشگاه‌های ایران برنمی‌گردم. در ایران در هیج جا احترام و صبوری نمی‌بینیم. ما در رانندگی، در مکان‌های عمومی، در ورزش و... تا آنجا که می‌توانیم بی‌احترامی و حق هم را ضایع می‌کنیم. اصولا بیشتر ما نمی‌توانیم شاهد پیشرفت همدیگر باشیم. تمام اینها و اتفاقات مشابه آدم را دلسرد می‌کند.
 
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 424409
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *