۰

سقوط آزاد ستاره سابق پرسپولیس

استعدادهای ایرانی دارند منحنی افول یک ستاره را به دقت ترسیم می‌کنند. با رسم خطوطی از ایران به تایلند و از تایلند به...س
سقوط آزاد ستاره سابق پرسپولیس
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، اتفاق طعنه‌آمیزی بود. درست در همان روزی که رضا حقیقی به لیگ تایلند پیوست، بهشاد یاورزاده با سابقه بازی در این لیگ، روانه تیمی در لیگ میانمار شد. فوتبالیست‌های بااستعداد ایرانی دارند منحنی افول یک ستاره را به دقت ترسیم می‌کنند. با رسم خطوطی از ایران به تایلند و از تایلند به میانمار.
بهشاد یاورزاده چپ‌پای بااستعداد و آینده‌داری در فوتبال ایران بود. او دقیقا همان وقتی به فوتبال آمد و در جناح چپ استقلال و تیم ملی امید بازی کرد که استعدادی مثل نیکبخت واحدی داشت آخرین نفس‌هایش را در فوتبال می‌کشید. نیکی رفت و بهشاد آمد. با قدرت پیش روی در جناح چپ و دقت سانترهایی که منحنی‌های زیبایی را در زمین فوتبال رسم می‌کردند. از جناح چپ به محوطه جریمه حریف. نه از تیم ملی ایران به لیگ میانمار!
امروز رضا حقیقی هم وارد همان مسیری شد که یاورزاده آن را طی کرده بود. استعداد بی‌نظیر ایرانی در هافبک دفاعی، کسی که ستاره بی‌چون‌وچرای لیگ دوازدهم بود و پرسپولیسی‌ها برای جذب او تمام نیروی درون و بیرون میدان خود را بسیج کردند، 19ماه بعد از حضور در جام جهانی برزیل، امروز راهی تایلند شد. اگر همین الان میکروفون را مقابلش بگیرید و از او درباره آینده‌اش بپرسید بدون شک ادعا می‌کند در تایلند به روزهای اوجش بازمی‌گردد و یک بار دیگر جایش را در تیم ملی پس می‌گیرد! شک نکنید. این عادتِ بااستعدادهای فراری ماست. فراری از تلاش و موفقیت و پیروزی.
بگذاریم رضا حقیقی در رویاهایش غرق باشد. سرنوشت و آینده او را از خودش نپرسیم. از منحنی دقیقی بپرسیم که امروز به دست او و بهشاد ترسیم شد. تصویر کاملا گویاست!
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۳
کد مطلب: 423942
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *