۰

بسیجی گمنام امام خامنه‌ای در مثبت چند هزار/ گران‌ترین نان خشک/ شهید سوخته عملیات بیت‌المقدس/ بهشت شهدای لبنان+تصاویر

از ویژه‌نامه یادبود گرافیست انقلابی «حسین احمدی‌سخا» تا ماجرای دست به جیب شدن شهدا؛ با ما همراه باشید با «سه‌شنبه‌های وبلاگی» این هفته.
بسیجی گمنام امام خامنه‌ای در مثبت چند هزار/ گران‌ترین نان خشک/ شهید سوخته عملیات بیت‌المقدس/ بهشت شهدای لبنان+تصاویر
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، شهر وبلاگ‌ها ساکنانی خوش‌نشین دارد، فقط کافیست تا چند روزی را میهمان اهالی میهمان‌نواز این شهر شوی؛ هر خانه با چراغی روشن، خود را برای پذیرایی از میهمانان آماده کرده است.
اگرچه زبان مردم این شهر با هم تفاوت دارد اما صدایشان یکی است؛ این شهر هر روز شلوغ‌تر می‌شود؛ افرادی خانه‌ها‌یشان را رها می‌کنند اما تعداد بیشتری به قصد بنا کردن منزل جدید راهی این شهر می‌شوند.
مردم، مهربانی‌ها و تجربه‌هایشان را بدون اندکی توقع با همشهری‌های خود به اشتراک‌ می‌گذارند؛ اینجا در بیان بایدها، رودربایستی معنا ندارد و در هیچ خانه‌ای به روی میهمان بسته نیست.
سرویس فضای مجازی، در نظر دارد تا هر سه‌شنبه منتخب مهم‌ترین و بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را در قالب گزارش «سه‌شنبه‌های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان این خبرگزاری قرار دهد.
از این پس قرار ما سه‌شنبه‌های هر هفته با سه‌شنبه‌های وبلاگی برای قدم زدنی کوتاه با وبلاگ‌نشینان...

مبدع شاهکار «ما می‌توانیم» هرگز نمی‌میرد/ بسیجی گمنام امام خامنه‌ای در مثبت چند هزار متر!

باروت، نام وبلاگ شخصی یک بسیجی گمنام بود که در آن طرح‌های کم‌نظیری قرار داده شده است؛‌ «حسین احمدی‌سخا» برای اجرای فرمان رهبری با ایده‌های تازه در جبهه فرهنگی انقلاب براساس شعار «ما می‌توانیم» به ابتکاری جالب دست زد.
ادامه مطلب
 


بهشت شهدای لبنان+تصاویر

اینجا بهشتی است که پس از 38 سال از افتتاح آن به عنوان قبرستان توسط امام موسی صدر، تبدیل به محل زیارت و فاتحه خوانی روزانه مردم شده است.
ادامه مطلب
 


وقتی کتاب‌ها به استقبال دانش‌آموزان می‌روند+تصاویر

از فعالیت‌هایی که در غرب برای تبلیغ و توسعه فرهنگ کتابخوانی صورت می‌گیرد ایجاد کتابخانه‌های سیار است. برای مشاهده استقبال کتاب‌ها از دانش‌آموزان به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب

شهید سوخته عملیات بیت‌المقدس+عکس

روایت خواندنی یک رزمنده در وبلاگ رهسپار قدیمی را می‌خوانید: درحالی که از زمین و آسمان آتش می‌بارید «شهید علیرضا جمالپور» در کمال خونسردی به زدن خاکریز مشغول بود و همیشه لبخند ملیحی برلب داشت.
ادامه مطلب
 

طنز/ چند راهکار کارآمد برای کنار آمدن با ریزگردها!

وبلاگ فرهنگ پرواز چند راهکار کارآمد برای کنار آمدن با ریزگردها پیشنهاد داده است: یکی از راه‌های کنار آمدن با ریزگردها این است که به جای ریزگرد‌ها بروید تهران و شعار بدید من‌‌ همان ریز گرد هستم.
ادامه مطلب
 

وقتی شهدا دست به جیب می‌شوند/ هزینه این مکان را شهدا تأمین می‌کنند

وبلاگ الف دزفول از ماجرای مکانی نوشت که هزینه آن را شهدا تأمین می‌کنند: یک روز 2 بسته بیشتر لیوان نداشتیم؛ بچه‌ها گفتند چه کنیم؟ گفتم شروع کنید به پذیرایی! رفتم سمت قطعه شهدا و گفتم: «باز هم پولمان تمام شده است، لیوان نداریم».
ادامه مطلب
 


گران‌ترین نان خشک+تصویر

وبلاگ پژوهشگر و مردم شناس انقلاب از نامه مهم یک دختر 9 ساله نوشت:‌ زهرا دختر 9 ساله‌ای است که تصمیم می‌گیرد برای کمک به جبهه با درآمد 92 روز کارکردش نان خشک و بادام تهیه کند.
ادامه مطلب
 
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 424569
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *