۰

پس از برجام دولت موظف است به مردم خدمت کند

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: دولت موظف است تا مشکلات سد راه مردمی که در سختی ها ایستادگی و استقامت کرده اند را از بین برد و به آن ها توجه کند، امیدوارم مشکلات مردم حل شود.
پس از برجام دولت موظف است به مردم خدمت کند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمدرضا  یوسفی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران، امروز در همایش زن هویت ملی و مشارکت حداکثری در فرهنگسرای معلم رباط کریم اظهار کرد: باید یاد شهدای هسته ای را گرامیداشت، این بزرگوران زحمات بسیاری را در عرصه پیشرفت هسته ای کشور متحمل شدند.
وی افزود:  اینکه برجام به فرجام تبدیل شد گامی بزرگ د رعرصه دیپلماسی کشور بود، امروز تمام کشور ها حاضر تا با مادر عرصه های مختلف همکاری داشته باشند و این نقطه عطفی برای کشور به شمار می آید.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران ادامه داد: هدف ما بمب هسته ای نبود، کشور ما همکاری را در عرصه بین المل می خواهد به طوری که رهبر معظم انقلاب نیز طی فتوایی تأکید فرمودند که ما به دنبال بمب هسته ای نیستیم.
وی تأکید کرد: برخی از مردم اسیر مصرف داروهای خاص هستند، تحریم ها راه ورود این گونه داروها را به کشور بسته بود که امید می رود با رفع تحریمها مشکلات پیش روی مردم حل و فصل شود.
وی ادامه داد: با تدابیر هوشمندانه حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) و استقامت مردم و همچنین تلاش تیم هسته ای دولت،برجام به کار خود پایان داد و راه هموار شد.
یوسفی بیان کرد: دولت موظف است تا مشکلات سد راه مردمی که در سختی ها ایستادگی و استقامت کرده اند را از بین برد و به آن ها توجه کند، امیدوارم مشکلات مردم حل شود.
وی در ادامه با اشاره به زندگی مبارک حضرت خدیجه(س)، ایشان را نخستین زن عرصه کارآفرینی در دنیای اسلام خواند و اظهار کرد: برخی ها بر ما خرده می گیرند و می گویند اسلام به زنانتوجه نمی کنند، حضرت خدیجه(س) مصداق بارزی از زنان تلاشکر اسلام هستند.
علی بیگی، فرماندار شهرستان رباط کریم نیز طی اظهاراتی گفت: شهرستان رباط کریم دارای 63 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که از این تعداد 23نامزد انتخاب و 13 نفر دیگر رد صلاحیت شده اند و نمی توانند در انتخابات شرکت کنند.
وی افزود: انتخابات موضوع بسیار مهمی در کشور تلقی می شود، امام خمینی(ره) تأکید داشتند که این جامه هرچند اسلامی است اما باید برای انتخاب افراد رأی داده شود.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 424690
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *