۰

تداخل در تصمیم گیری ها حضور حداکثری در انتخابات را از بین می برد/ دست اندرکاران انتخابات به وظایفشان عمل کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه جریان ها و دست اندرکاران انتخابات باید به وظایف خودشان عمل کنند، گفت: تداخل در تصمیم گیری ها فضای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را از بین می برد لذا هر اقدامی که منجر به این مهم شود، شادی دشمن را در پی دارد.
تداخل در تصمیم گیری ها حضور حداکثری در انتخابات را از بین می برد/ دست اندرکاران انتخابات به وظایفشان عمل کنند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمد صالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی؛ در واکنش به نهضت شکایت و تخریب وجه شورای نگهبان بدلیل رد صلاحیت افراد مختلف، گفت: کسانی که تایید نشده اند حق دارند برای پیگیری امورات مربوطه شکایت کنند ولی این که در این موضوع قانون را ملاک عمل قرار ندهیم و بخواهیم خارج از قانون و عرف عمل کنیم مشکل ساز می شود و آرامش مورد نیاز برای وارد شدن به انتخابات از بین می رود.
وی با بیان اینکه در انتخابات باید شاهد حضور حداکثری مد نظر رهبر انقلاب باشیم، اظهار کرد: نباید تشویش خاطر اذهان عموم موجب عدم دست یابی به این مهم شود.
جوکار با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال حضور کمتر مردم در انتخابات است لذا هر اقدامی که منجر به حضور کمرنگ مردم شود، شادی دشمن را در پی دارد، تصریح کرد: ستادهای اجرایی و ستادهای نظارتی طبق قانون وظایف مشخصی دارند و تداخل در وظایف نباید بوجود بیاید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر یک از ستادهای مربوط به انتخابات باید به وظایف خودشان عمل کنند، ادامه داد: تداخل در تصمیم گیری ها فضای لازم برای حضور حداکثری را از بین می برد.
وی با بیان اینکه نکته حائز اهمیت اینجاست که برخی از اشخاص و افراد احساس کردند در این عرصه شرکت کنند و در خودشان نیرویی دیدند که می توانند به مردم خدمت کنند ولی در مواجه با این امر در مقابل نهادهای قانونی نظیر ستاد های اجرایی و ستاد های نظارتی نیز وظایفی دارند و باید به آن عمل کنند، اظهار کرد: نباید قانون را زیر پا گذاشت.
جوکار با اشاره به مطلب بالا، خاطرنشان کرد: همه جریان ها و دست اندرکاران انتخابات باید به وظایف خودشان عمل کنند تا به سلامت انتخابات را برگزار کنیم.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 424789
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *