۰

تکاپوی «شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد» در کافی شاپ ها برای بهارستان

«شورای هماهنگی اصلاح طلبان» متشکل از احزاب فعال جناح اصلاح طلب می باشد، که نمود بیشتر آن در زمان نزدیک شدن به انتخابات و جهت هماهنگی بین اصلاح طلبان و رسیدن به ائتلاف می باشد.
تکاپوی «شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد» در کافی شاپ ها برای بهارستان
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از یزدندا؛ «شورای هماهنگی اصلاح طلبان» متشکل از احزاب فعال جناح اصلاح طلب می باشد و به منظور اتحاد، تفاهم، هماهنگی در جبهه اصلاح طلبان تشکیل شده که نمود بیشتر آن در زمان نزدیک شدن به انتخابات و جهت هماهنگی بین اصلاح طلبان و  رسیدن به ائتلاف می باشد.
هدف از تشکیل این شورا به گفته مسئولان آن بحث و بررسی اخبار و رویدادهای کشور و استان و همچنین بررسی عملکرد مدیران استان و نیز اتخاذ موضع پیرامون تحولات جاری در قالب بیانیه ها که به تصویب اکثریت شورا می رسد خواهد بود.
آخرین و مهمترین جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد اسفند ماه 93 برگزار شد که در این جلسه اعضای شورای مشورتی را برای بررسی ها و رسیدن به ائتلاف در انتخابات مجلس دهم انتخاب کردند.
اعضای این شورا جلسات متعددی با کاندیداهای احتمالی اصلاحات برگزار می کنند و همچنین در محافل عمومی غیر رسمی مانند کافی شاپ ها و رستوران ها به بحث و تبادل نظر و همفکری می پردازند.
به علت انصراف، رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت کاندیداهای مطرح اصلاح طلب مانند: عارف، آسایش، اولیا، سفید، وحیدی، عابدینی، زارع پور و... در انتخابات مجلس دهم شنیده ها با اذعان یکی از سایت های محلی منتسب به اصلاح طلبان تبدیل به یقین شد که گزینه اصلی اصلاح طلبان یزدی برای انتخابات مجلس دهم « حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش » استاندار سابق قم است که با شورای هماهنگی اصلاح طلبان نیز نشستی برگزار کرده اما شنیده ها حاکی است که صالحی منش نیز احراز صلاحیت نشده است.
گزینه های اصلاح طلبان یزدی برای انتخابات مجلس دهم که رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده اند از فعالین فتنه 88 بوده اند و همگی آنها با سران فتنه در تماس بوده و حتی اقداماتی نیز برای رفع حصر و برگرداندن افرادی که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از هیچ کاری دریغ نکرده اند، داشتند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 424792
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *