۰

جزییات تازه‌ای از طرح استعدادیابی پرسپولیس: پنج وعده غذایی و امکان تحصیل

در این میان جالب است بدانید باشگاه پرسپولیس برای جزء به جزء این پروژه برنامه دارد. اولا اگر این تست رایگان برگزار شود هزاران نفر برای تست به محل مورد نظر می‌روند و آن وقت ساماندهی این تعداد مراجعه کننده غیرممکن خواهد شد .
جزییات تازه‌ای از طرح استعدادیابی پرسپولیس: پنج وعده غذایی و امکان تحصیل
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، باشگاه پرسپولیس طرح استعدادیابی خود برای تشکیل تیم ب و پشتوانه‌سازی تیم بزرگسالان خود را آغاز کرده و جزییاتی از این پروژه هم رسانه‌ای شده اما هنوز به آن شکلی که باید باز نشده است به طوری که در شهرستان‌ها هنوز کسی نمی‌داند با ثبت‌نام در سایت باشگاه پرسپولیس می‌تواند در تست استعدادیابی تیم ب شرکت کند.در این میان برخی به هزینه 50 هزار تومانی تست اشاره می‌کنند و اینکه چرا باشگاه پرسپولیس این هزینه را از آنها می‌گیرد اما در این خصوص باید رویه مرسوم سال‌های قبل و مربوط به موارد اینچنینی را متذکر شد؛ اینکه بسیاری از واسطه‌ها و اشخاص نزدیک به باشگاه با اخذ مبالغ میلیونی فقط زمینه حضور بازیکنان طالب مشهور شدن را در تمرین پرسپولیس فراهم کرده و فقط با وعده تست گرفتن، از این بازیکنان و خانواده‌هایشان ارقام بالایی را طلب می‌کردند.
در این میان جالب است بدانید باشگاه پرسپولیس برای جزء به جزء این پروژه برنامه دارد. اولا اگر این تست رایگان برگزار شود هزاران نفر برای تست به محل مورد نظر می‌روند و آن وقت ساماندهی این تعداد مراجعه کننده غیرممکن خواهد شد و ماه‌ها زمان می‌برد. از طرفی هر بازیکنی که در تست قبول شود 50 هزار تومانش را پس خواهد گرفت و در عوض برای او کلی هزینه می‌شود به همین خاطر قرار است در گروه‌های 25 نفره از بازیکنان تست گرفته شود. مکان برگزاری این تست هنوز مشخص نیست و باشگاه برای این مهم دو سه ورزشگاه را مد نظر دارد. در این میان بحث امن بودن ورزشگاه محل تست‌گیری برای باشگاه اهمیت بسزایی دارد چرا که قرار است در زمان تست گرفتن از گروه‌های 25 نفره هیچ کس جز خود این نفرات در محل نباشد و حتی اطرافیان‌شان اجازه حضور در محل را ندارند. قرار است یک تیم فنی متعهد از مراجعه‌کنندگان تست بگیرد که هنوز اسامی این مربیان لو نرفته است اما باشگاه قصد دارد تمام رفتار و حرکات بازیکنان را زیر نظر داشته باشد. در واقع قرار است جدا از بحث فنی، بازیکنان به لحاظ شخصیتی و اخلاقی هم زیر ذره‌بین باشند تا افراد برگزیده واقعا به کار پرسپولیس بیایند.
بازیکنان برگزیده اما یک سال زیر نظر باشگاه خواهند بود و حتی برای نفرات شهرستانی خوابگاه در نظر گرفته می‌شود تا تحت نظر باشگاه پرورش یابند. در این میان قرار است روزی سه وعده غذایی و دو میان وعده به نفرات برگزیده داده شده و امکانات تحصیلی و مسائل تمرینی آنها هم به ترتیب فراهم می‌شود. با این حال پروژه فوق مثل یک دانشگاه عمل خواهد کرد و از بین بازیکنان برگزیده شاخص‌ترین‌ها انتخاب می‌شوند. باشگاه پرسپولیس که دنبال استعدادهای نابغه می‌گردد دنبال این است که در این پروژه برای تیم اصلی پشتوانه‌سازی کند و اگر از تیم ب هر سال یک بازیکن به تیم اصلی برسد آنها به هدفشان رسیده‌اند. با این حال باشگاه هیچ ضمانتی به بازیکنان تیم ب نخواهد داد که حتما به تیم اصلی برسند و فقط شایستگی‌هاست که می‌تواند ملاک ترقی یک بازیکن گمنام طی دو یا سه سال باشد. به هر حال باشگاه پرسپولیس با اطلاعیه‌ای که در سایت رسمی‌اش منتشر کرده این پروژه را بدون واسطه انجام می‌دهد و ثبت‌نام در این تست تنها از طریق سایت رسمی باشگاه انجام می‌شود و راه دیگری ندارد.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 425818
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *