۰

قضاوت شورای نگهبان بر اساس مُّر قانون است نه اصل خویشاوندی/ بدهکارها در فتنه 88 سکوت کردند

بانوان فعال سیاسی و اجتماعی با صدور بیانیه ای در اعتراض به سخنان هاشمی مبنی بر رد صلاحیت سیدحسن مصطفوی، با بیان اینکه کار شورای نگهبان قضاوت بر پایه قوم و خویشی نیست، مسیر بررسی ها و قضاوتش مُّر قانون است.
قضاوت شورای نگهبان بر اساس مُّر قانون است نه اصل خویشاوندی/ بدهکارها در فتنه 88 سکوت کردند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، بانوان فعال سیاسی و اجتماعی با صدور بیانیه ای در اعتراض به سخنان هاشمی مبنی بر رد صلاحیت سیدحسن مصطفوی، با بیان اینکه کار شورای نگهبان قضاوت بر پایه قوم و خویشی نیست، مسیر بررسی ها و قضاوتش مُّر قانون است، آورده اند: بدهکارها به انقلاب و مردم کسانی هستند که در هنگام پاره شدن عکس معمار کبیر انقلاب اسلامی در فتنه 88 سکوت کردند،
متن کامل بیانیه به این شرح است
بسمه تعالی
« اگر بخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است، و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی‌الارض باید قرار بگیرد.» (صحیفه امام ج۱۴ص۳۷۰)
تاریخ انقلاب اسلامی، وقایع زیادی را به خود دیده است، وقایعی که در آن درس‌ها و عبرت‌ها برای همه وجود دارد. انقلاب اسلامی در 37 سالگی خود، تجربه‌ مقابله با چهار فتنه ی جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه 87، فتنه هشت ماهه سال 88 و فتنه بزرگ هسته‌ای را دارد. فتنه‌هایی که جز رسوایی و سرشکتنی برای فتنه‌گران و سربلندی، عزت و اقتدار برای ملت بصیر ایران نداشت.
جای تأسف است که روزهای نخست سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بت شکن تاریخ معاصر امام خمینی (ره) شاهد بروز پنجمین فتنه از سوی کسانی هستیم که در اذهان ملت شریف ایران به عنوان خدمتگزاران و انقلابیون شناخته می‌شوند و منفذ این فتنه بزرگ انتخابات است و نتیجه ای جز تخریب چهره قانونی و عملکرد درست شورای نگهبان ندارد.!
جای تأسف دارد که اینبار چهره بزک کرده فتنه دست به سوی چهره موجه فرزند یادگار امام نهاده است و مانند غریقی که برای حفظ خود دست به سوی هر کسی دراز می‌کند او را نیز با خود به دریای نابودی می‌کشاند و در صدد تخریب خط امام خمینی(ره) با بیت ایشان است.
تخریبی که در قالب حمایت از سیدحسن مصطفوی با جملاتی بیان می‌شود که امام خمینی(ره) با ذکاوت خود در صحیفه ارزشمندشان تک تک پاسخگو بوده اند و حال جای تعجب دارد که چگونه بیت معظم ایشان در برابر این سخنان موضع نمی‌گیرد.
شبهات و چراهای آیت الله هاشمی رفسنجانی را اینگونه می‌توان پاسخ داد که اشبه ترین مردم به امام خمینی کسی است که شبیه ترین افکار را به ایشان داشته و از ایشان تبعیت کند،  صلاحیت شما را برای ورود به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،  کسانی تأیید کردند که اینک صلاحیتشان را مورد شک و شبه قرار می‌دهید! کار شورای نگهبان قضاوت بر پایه قوم و خویشی نیست، مسیر بررسی ها و قضاوتش مُّر قانون است؛ امام با رهبری مقتدرانه و اراده ملت براساس قانون، دولت تشکیل داد و در این نظام انتخابات حق مردم است و تریبون برای نمایندگان مردم و  کسی بدهکار دیگری نیست؛ بهتر است بدهکارها، رد مال کنند.
سوال ما از آیت الله این است؛ این چه بدهکاری همه! است که با ورود شخص سیدحسن مصطفی به گردونه انتخابات پنجمین مجلس خبرگان رهبری برطرف می‌شود؟ این کدامین بدهکاری است که با هدیه انتخاباتی صاف می‌گردد؟ آیا بدهکاری همه!تا ورود شخص سیدحسن به کرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری تمام می‌شود؟ آیا این مثلا بدهکاری؛ نیتی چون هدف قرار دادن آرامش و ثبات نظام و برنامه ریزی برای مجلس خبرگان رهبری ندارد؟
باید بدانید که بدهکارها به انقلاب و مردم کسانی هستند که در هنگام پاره شدن عکس معمار کبیر انقلاب اسلامی در فتنه 88 سکوت کردند، بدهکاران به انقلاب کسانی هستند که وقتی اصل نظام توسط مشتی فتنه گر زیر سوال رفت، سکوت کردند، بدهکاران کسانی هستند که فرزندانشان از منصب و قدرتشان سوء استفاده کرده و خیانت در امانت کردند، بدهکاران کسانی هستند که قصد توهین و سوء استفاده از بیت معظم امام راحل (ره) را دارند.
باید پرسید که چرا سیدحسن مصطفوی نوه خمینی کبیر که برا عدالتخواهی و احیای اسلام ناب محمدی(ص) در برابر همه طاغوت ها، استکبارگران، زیاده خواهان، ابرقدرت‌ها و هم پیمانانشان ایستاد و به پشتوانه همه ملت، دولت تعیین کرد؛ سکوت اختیاره کرده و هیچ نمی‌گوید!؟ که در این صورت پسر، کو نشان دارد از پدر؟ باید یادآور شد که از قدیم به افرادی که ناخواسته وارد جریاناتی می‌شوند که تمامش ضرر است گفته‌اند: « آش نخورده و دهان سوخته» که امثال این جریانات زیاد مصادیق اینچنینی بسیاری به خود  دیده است.
انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و با ایثار خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به ثمر نشست، ثمرنشستنی که از این نهال، شجره طیبه‌ای ساخت که بعد از معمار بزرگ انقلاب اسلامی با رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر بالندگی خود را طی می‌کند و در طی این مسیر آنقدر سفارش به حفظ عزت و احترام خانواده شهدا از سوی امام خمینی(ره) شده است که بر هیچ کسی پوشیده نیست که « هر چه انقلاب اسلامی دارد، از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است.» پس چگونه ممکن است خانواده شهدا که بخشی از همه! آیت الله هستند بر کسی بدهکار باشند؟
البته دوستان و خیرخواهان همواره در این چند مدت به الحان گوناگون این واقعیت را به بیت امام خمینی، یادآور شده اند که سیاست های زشت و جاه طلبانه نباید قربانگاه بیت امامی باشد که ملتی برای هدف و آرمانهای اسلامی او جان دادند و قربانی شدند.
در این راستا ما زنان فعال سیاسی و اجتماعی ضمن حمایت از عملکرد شورای نگهبان، این گونه شبه افکنی‌ها و ایجاد نفاق را در یکی از مهم ترین روزهای انقلاب اسلامی محکوم کرده و با ادای احترام به بیت امام خمینی (ره) خواهان موضع گیری سید حسن خمینی در این باره هستیم .
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 426325
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *