۰

هیچ مسئولی نمی تواند به صورت مستقل برای شورای هماهنگی تصمیم بگیرد/ از نامزدهای انتخابات برای سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن استفاده نشود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران تصریح کرد: طبق قانون متولی برگزاری مراسم انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و هیچ مسئولی به صورت مستقل نمی تواند برای این شورا تصمیم گیری کند.
هیچ مسئولی نمی تواند به صورت مستقل برای شورای هماهنگی تصمیم بگیرد/ از نامزدهای انتخابات برای سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن استفاده نشود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا، شنیده ها حاکی است که یکی از مسئولین شهرستان پیشوا بدون هماهنگی با مسئولین مربوطه، یکی از کاندیدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابی استان تهران را برای سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرده است؛ این در حالی است که وظیفه هماهنگی و برگزاری مراسمات انقلابی مثل ۲۲ بهمن به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار ندای پیشوا گفت: سیاست کاری ما در ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که به خاطر حفظ بی طرفی و بهره مندی همه افراد از این شرایط، در برنامه های دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن از نامزدهای انتخابات استفاده نشود.
وی افزود: این موضوع را به مسئولین محترم منتقل کردیم و تصمیم گیری و هدایت به عهده امام جمعه محترم است که ان شاءالله هر گونه که صلاح می دانند کار را مدیریت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد قانونی است و همه مسئولین موظف هستند که با شورای هماهنگی همکاری کنند، تصریح کرد: مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشخص است و هیچ مسئولی بدون هماهنگی با مسئول شورای هماهنگی نمی تواند هیچ گونه تصمیمی درباره مراسمات انقلاب بگیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران اظهار داشت: کلیه مسئولین اگر بحثی دارند می بایست در جلسات ستادی که با هدایت و مسئولیت رئیس شورای هماهنگی برگزار می شود، مطرح کنند و با نظر رئیس شورا تصمیم گیری شود و هیچ مسئولی به صورت مستقل نمی تواند برای شورای هماهنگی تصمیم بگیرد.
محمودی تأکید کرد: قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت، نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به عنوان متولی مراسم انقلاب معرفی کرده است و ان شاءالله همه مسئولینی که به قانون مقید هستند این موضوع را رعایت می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، همچنین از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام عطایی در مدت تصدی مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا تشکر و قدردانی کرد.
فلسفه تشکیل نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتدای انقلاب؛ مدیریت واحد و برنامه ریزی مراسم مناسبت های ملی با محوریت این نهاد است. ولی آنچه که از سابقه سالهای گذشته در شهرستان پیشوا بر می آید آن است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت اجرای وظیفه ذاتی خود یعنی تشکیل ستادها و مدیریت جلسات در مراسم ملی شهرستان در نظر گرفته نمی شود.
هرچند در یک سال گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیشوا نمود بیشتری پیدا کرده، ولی این مسئله هنوز در شهرستان پیشوا و نهادهای دولتی آن بخوبی بازنگری نشده است.
امیدواریم تمام نهادهای رسمی شهرستان با شناخت دقیق مسئولیت خطیر و قانونی نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن هم افزایی با آن، از موازی کاری ها و تداخل در مسئولیتها در اجرای مراسم ملی نظیر دهه فجر و …  پرهیز نمایند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 426535
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *