۰
گزارش تفتان ما از ضربه ملت براي عزت؛

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲بهمن خاش: هرگز به آمريكا اعتماد نداريم و همواره پشتيبان مقام معظم رهبري هستيم

مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان خاش با حضور بی نظیر و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن گفتند: ما آمده ايم بگوييم هرگز به آمريكا اعتماد نداريم و همواره پشتيبان مقام معظم رهبري هستيم.
شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲بهمن خاش: هرگز به آمريكا اعتماد نداريم و همواره پشتيبان مقام معظم رهبري هستيم
به گزارش تفتان ما، مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان خاش با حضور بی نظیر  و گسترده خويش در راهپیمایی عظيم و مردمي ۲۲ بهمن این حادثه بزرگ و تاریخی كشور ايران اسلامي را در بهمن ماه 94 به یادماندنی و ماندگار کردند.
 
آنان در حاشیه اين راهپيمايي در گفت و گوهاي جداگانه با با خبرنگار ما با حضور پرصلابت و با بصيرت خود در راهپيمايي 22 بهمن با آرمانهاي والايي امام راحل و انقلاب شكوهمند ايران اسلامي تجديد بيعت كردند و برتداوم خط ولايت فقيه تاكيد كردند.
 
بگذارید از زبان مردم بشنویم این واقعیت‌ها را:
يكي از فرهنگيان خاشي در اين خصوص گفت: ايام الله 22 بهمن يادآور روزهاي بسيار سختي است كه ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي از آن پيروز و سربلند خارج شدند و گراميداشت اين روز در حقيقت به منزله تجليل از رشادت هاي است كه توسط ملت شهيد پرور و غيور ايران انجام شده است.

محمدشريف قرباني با بيان اينكه نسل جديد بايد از انقلاب اطلاع پيدا كنند، گفت: برپايي اين راهپيمايي و مراسمات يادآور دليري و حماسه هاي بزرگ آزادمردان است و وظيفه همگان است كه نسل جديد انقلاب را با اهداف انقلاب آشنا و آنان را در تحقق این آرمان‌ها راهنمایی كنند.
 
یکی دیگر از شهروندان که با فرزند خردسال خود كه در بغل گرفته بود در راهپيمايي شركت كرد، گفت: هر قدمي که در اين راهپيمايي برداشته می‌شود برابر است با شکست برای آنانی که نمی‌خواهند نظام جمهوري اسلامي را سرافراز و نیرومند ببينند.

سردار طايفه مرادزهي نيز به خبرنگار ما گفت: حضور گسترده و پرصلابت مردم شهرستان خاش در اين راهپيمايي ضمن ابراز حق شناسی در مقابل پدید آورندگان این حماسه و ادای تكليف شرعي و ملی، نقش بازدارندگی بسيار مهمی در به اجرا درآمدن بسیاری از توطئه‌ها آمریکا و استکبار جهانی دارد.

عبدالعزيز مرادزهي افزود: پیروزی انقلاب شكوهمند ايران اسلامي مرهون فداكاري ها و جانفشاني هاي هزاران شهید است و نسل امروز که وارثان خون این شهیدانند با حضور در راه‌پیمایی به دشمنان نظام هشدار می‌دهند که اجازه نخواهند داد به این میراث گران‌بها خدشه اي وارد شود.
 
عبدالوهاب شهنوازي يكي از شاعران خاشي نيز در ادامه اظهار کرد: امام خميني(ره) راهي را که در مقابل ملت ترسیم کردند که عزت نفس، پيروزي و تأمین سعادت دنیوی و اخروی را در بر دارد و در حال حاضر بر مردم واجب شرعي است که جهت تحقق این آرمان‌ها از انقلاب اسلامي پاسداری کرده و بیش از چند دهه فداکاری و از خودگذشتگي را همچنان زنده نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت ملت در اين راهپيمايي به این معنا است که آن‌ها با اینکه بر عملکرد متولیان نقدهای بسيار زيادي دارند ولي به انقلاب اسلامي وفا دارند و در شرایط حساس كنوني این وفاداری را به منصه ظهور می‌رسانند.
 
پیرمردی که در دست خود پلاكادر انقلاب و رهبري را گرفته بود، می‌گوید: سی و هفتمين سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند ايران اسلامي فرصت مغتنمي است جهت تأکید بر استواری ملت بر آرمان‌های شهداء و امام شهداؤ است و با حضور در راهپیمایی از این فرصت بهره می‌بریم.

وی ادامه داد : آرمان‌های والاي انقلاب ايران اسلامي با منافع قدرت‌های استكباري سازگار نیست به خاطر از بدو پیروزی پرصلابت انقلاب ايران اسلامي همواره شاهد ترفندها، نيرنگها و توطئه‌های متفاوتی علیه اين انقلاب عزيز بوده‌ایم.
 
حمزه رهدار یکی دیگر از شهروندان خاشی نیز به خبرنگار ما گفت: نباید این واقعیت را نیز نادیده گرفت که در برخی مقاطع، نیازهای واقعی جامعه در قبال حواشی کار و حتی باند و باند بازی‌ها به فراموشی سپرده شده است، اما این صفت‌ها و کوتاهی‌ها به هیچ عنوان ریشه در ماهیت انقلاب ندارد به همین دلیل حضور گرم مردم در ۲۲ بهمن امسال جزء ضروریات است.
rahdar
 انتهای پیام/
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 426877
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *