۰

نظر فان خال در مورد بازی با چلسی

سرمربی هلندی شیاطین سرخ از ناتوانی تیمش در حفظ پیروزی مایوس است در حالی که از داور مسابقه هم انتقاد دارد.
نظر فان خال در مورد بازی با چلسی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، فان خال به Sky sports گفت: “من فکر می کنم که بازی فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم تا دقیقه 75، پس از آن نتوانستیم توپ را حفظ کنیم و ما نتوانستیم بازی را ارائه دهیم که من انتظار داشتم.”
“این باور نکردنی است که ما به حقمان نرسیدیم. واقعا خسته کننده است چرا که ما تیم برتر میدان بودیم. اما ما باز هم برنده نشدیم. ما موقعیت بهتری داشتیم اما نبردیم.”
وی افزود: “چلسی با توپ های بلند و خشونت ما را تحت فشار قرار داد اما ما نتوانستیم توپ را نگه داریم و آرام باشیم، باید حتی در دفاع هم خونسرد باشید نه اینکه بدون هدف زیر توپ بزنید.”
“بارها پیش آمد که می توانستیم توپ را  نگه داریم و با آن بازی کنیم اما این کار را نکردیم، ما همچنین می توانستیم باز هم گل بزنیم.”
“وقتی اینگونه در مقابل چنین تیم فوق العاده ای بازی می کنید پاداشی به شما داده نمی شود، شما باید خودتان حق خودتان را بگیرید.”
فان خال همچنین از چندین ضربه آزاد که میشل اولیور برای چلسی گرفت گلایه کرد.
سرمربی شیاطین سرخ گفت: “من فکر نمی کنم هر چهار ضربه آزادی که داور گرفت درست بوده باشد اما داور در انتهای بازی ضربات آزاد زیادی را برای آنان اعلام کرد.”
“داور زمانی که شش دقیق هرا اعلام کرد چلسی کاملا جلو آمد اما زمانی که ما در یک ضد حمله روی کرنر چلسی موقعیت مسلم داشتیم در سوت خود دمید.”
“همچنین در نیمه اول هم همینگونه بود-شاید شما به یاد داشته باشید! من فکر نمی کنم داور عادلانه تصمیم گیری کرده باشد.”
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 426640
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *