۰

تأیید لیست توسط آیات علم‌الهدی و واعظ طبسی را از موضع شرط گذاشتن نگفتم/ نظر مشترک آیت‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله طبسی برای اعتبار لیست است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: بنده چون نمی‌توانستم شرطی برای شورا بگذارم از موضع شرط گذاشتن نگفتم چون مسئولیتی در شورا نداشتم که بخواهم شرط بگذارم.
تأیید لیست توسط آیات علم‌الهدی و واعظ طبسی را از موضع شرط گذاشتن نگفتم/ نظر مشترک آیت‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله طبسی برای اعتبار لیست است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از صبح توس، ائتلاف اصولگرایان در خراسان رضوی لیست خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در این لیست آقایان حسین زاده بحرینی، پژمان فر، کریمی قدوسی، شیران خراسانی و قاضی‌زاده جای گرفتند.
اما اخیراً برخی مدعی شده‌اند محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی معتقد بوده‌اند شرط اعتبار این لیست تأیید آیات علم الهدی و واعظ طبسی است.
در همین رابطه محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس اظهار داشت: در جلسه شورای ائتلاف پیشنهاد بنده این بود که اگر نهایتاً نظر مشترک آیت‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله طبسی کسب شود لیست اعتبار بیشتری پیدا می‌کند.
وی بابیان اینکه این‌یک پیشنهاد شخصی بود و مصوبه آن شورا نبود، خاطرنشان کرد: زمانی که بنده این پیشنهاد را دادم اول جلسه بود و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده بودند و پیشنهاد بنده این بود که نتیجه به تأییدیه مشترک آیت‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله واعظ طبسی رسیده شود.
حبیبی همچنین گفت: اینکه آیا شورا این پیشنهاد بنده را قبول داشتند یا خیر اطلاعی ندارم و فعلاً درباره لیست ائتلاف اظهارنظر نمی‌کنم.
وی در خاتمه تأکید کرد: بنده چون نمی‌توانستم شرطی برای شورا بگذارم از موضع شرط گذاشتن نگفتم چون مسئولیتی در شورا نداشتم که بخواهم شرط بگذارم.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 426894
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *