۰

مفاسد اقتصادی و در راس آنها آقای کرباسچی، در جریان اصلاحات برنامه ریزی می کنند/ هیچ گره‌ای توسط برجام باز نخواهد شد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: کسانی هستند که از اول مفسد اقتصادی بوده و الان در جریان اصلاحات که در راس آن ها آقای کرباسچی است برنامه ریزی می کنند، انتظار دارید این افراد درد مردم را حل کنند.
مفاسد اقتصادی و در راس آنها آقای کرباسچی، در جریان اصلاحات برنامه ریزی می کنند/ هیچ گره‌ای توسط برجام باز نخواهد شد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از خاورستان، داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم جشن انقلاب که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، با بیان اینکه ما از ابتدای تحریم تاکنون پیشرفت های متعددی داشتیم، اظهار کرد: ما نزدیک به 30 رشته تحصیلی در دنیا رتبه اول و یا دوم بوده ایم و از لحاظ قدرت موشکی، نانو، فضانوردی، پزشکی و غیره با وجود اینکه از ابتدای انقلاب در تحریم بودیم یشرفت های چشم گیری را داشته ایم.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن اشاره به ناتوانی آمریکا نسبت به تخریب انقلاب اسلامی متذکر شد: اوباما رئیس جمهور آمریکا  به صراحتا گفت که ما هرکاری می کنیم نمی توانیم جلوی پیشرفت ایران را بگیریم بلکه قدرت او رو به افزایش است و مافکر می کردیم که می توان با تحریم جلوی ایران را گرفت اما موفق نشد.
گودرزی با بیان این‌که اگر پیشرفت نبود، نیازی به مقابله با ایران نبود، گفت: چهار مشکل اصلی که آن هم طوتئه دشمن، فرهنگ عمومی و مصرف، دشمن و نفوذ در مسئولین که دار دنیا طلبی شده اند؛ است.
 
وی با اشاره به وجود دو جریان سیاسی کشور شامل مبانی فکری جریان انقلابی داخل کشور و جریان غرب‌گرای داخل کشور، گفت: جریان غرب‌گرا در داخل کشور هیچ‌گاه نمی‌تواند به مردم خدمت صادقانه کند.
 
وی متذکر شد: ما یک اسلام جامع مدنظر داریم و یک اسلام آمریکایی یا حداقلی که در اسلام آمریکایی فقط می گوید نماز و روزه خود را فقط انجام بده اما به سایر مباحث کاری نداشته باش و دین را بگذارید کنار و فقط اصل خود انسان است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه باید شرایط دانشگاه را به سمتی ببریم که دانشجویان به بهشت نزدیک تر شوند، تصریح کرد: جریانات انحرافی بر این باورند که نباید وارد دانشگاه شد و به هنجارها نباید کاری داشت و به دنبال این است که دولت به سمت غرب نزدیک تر شود.
گودرزی یادآور شد: صحبت آقای روحانی  و ظریف در مذاکرات این بود که ما تحریم شدیم و این ظالمانه است و مردم نباید تحریم شوند و بلکه باید تحریم ها برداشته شود و دولت قبل فهم درستی نداشته که باعث شده تا تحریم شویم چراکه باید زودتر تحریم ها لغو می شد.
 
وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می فرمایند "ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم" اظهار کرد: علت آن جنگ استقلال خواهی است و ما برای مسلمانان و جهان حرف نو داریم برای الگو شدن و دشمن برای اینکه ما الگو نشویم ما را وارد یک جنگ اقتصادی کرد.
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: کسانی هستند که مدعی هستند اساسا دشمن وجود ندارد.
 
گودرزی ضمن اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: باید اکنون به نماینده ای رای بدهیم که احساس دین و تعلق کند و در تمامی موارد از او انتظار لایحه و طرح های بسیار خوبی داشته باشیم.
وی متذکر شد: نماینده ای که چندین مکان هیئت مدیره است، انتظار دارید تا قدر نیازمندان را بفهمد؟
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه کسانی هستند که از اول مفسد اقتصادی بوده و الان در جریان اصلاحات که در راس آن ها آقای کرباسچی است برنامه ریزی می کنند، انتظار دارید درد مردم را حل کنند، تصریح کرد: باید خود را مقصر بدانیم چراکه به چه کسی رای می دهیم؛ جریان نفاق هیشگی است زیرا عده ای ظاهر اسلام را فقط با خود می کشانند و به دنبال حیله گری برای اینکه جیب خود را پر کنند هستند.
 
گودرزی ادامه داد: دشمن پول خرج می کند و با این افراد برنامه ریزی می کند تا فتنه های بزرگ تری را پایه ریزی کند.
 
وی ضمن اشاره به اینکه زمانی که جامعه، جامعه با بصیرتی باشد ما پیشرفت می کنیم، اظهار کرد: نفاق در دوم خرداد با شعار دانستن حق مردم است پیش رفت اما زمانی که مردم به آن رای ندادند همین افراد علیه مردم قیام کردند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: مزروعی زمانی که در مجلس ششم رای نیاورد به صراحتا گفت اگر به مردم مرگ موش هم بدهید می گیرند و می خورند؛ و بعد او نیز به خارج از کشور رفت.
گودرزی با بیان اینکه دانشجو باید قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشد، متذکر شد: اکنون آخرین کلمه آمریکا محار و نفوذ است و فکر می کردند با مسئله برجام روح انقلابی گری تضعیف می شود و مسئولیت ها به سوی سیاست های آمریکایی پیش می رود.
 
وی گفت: آن ها به دنبال باز کردن گره ای نیستند و نخواهند بود و بلکه هیچ گونه گره ای توسط برجام باز نخواهد شد.
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این که ما از تحریم استقبال نمی کنیم اما روش لغو تحریم ها هم این نیست، عنوان کرد: آمریکا دنبال نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و برای دشمن این مسئله بسیار مهمی است چراکه هرچقدر مسئول با تفکر آمریکایی به مجلس برود می تواند تفکر آمریکایی را وارد مجلس کند.
 
گودرزی یادآور شد: ملت ایران با عزتی 37 ساله مستقل بوده و است و قرار نیست که به بی عزتی کشیده شویم.
 
وی متذکر شد: عملکرد نامزدهایی که تایید صلاحیت شده اند را مرور کنید و از صحبت هایی که قبلا داشته تا قبلا کجا بوده است؛ از او بخواهید که دغدغه های خودش را نسبت به نیازمندان و راهکارهایش بگوید نه فقط شعار بدهد و بلکه در سوال کردن نیز باید تخصصی تر از نماینده بپرسید.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب: 427204
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *