۰

حضور در انتخابات؛ همان جبهه دفاع مقدس است/هیچ کشوری برای ملت ایران تصمیم نمی‌گیرد

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در لرستان گفت: نمازی بی‌ولایت پدید آورنده داعش است که در آن مفتی آل سعود برای آمریکا و اسرائیل نوکری می‌کنند.
حضور در انتخابات؛ همان جبهه دفاع مقدس است/هیچ کشوری برای ملت ایران تصمیم نمی‌گیرد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از سفیرافلاک،  آیت اله هاشم نیازی خرم آبادی شامگاه دیشب در جمع اصناف و بازاریان خرم آباد اظهار کرد: اولین کسی که امام زمان(عج) در زمان ظهورش با شمشیر گردن آن را خواهد زد، شیخ عربستانی است.
وی با اشاره به این که خود نماز یک خیمه است، بیان کرد: باید مراقب باشیم که نماز آمریکایی نخوانیم که ماحصل آن نوکری برای آمریکا باشد.
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری لرستان تصریح کرد: نمازی که در آن ولایت وجود نداشته باشد، هیچ فرقی با دزدی و زنا ندارد؛ پس باید مراقب باشیم که اعمال دینی مان را چگونه انجام می دهیم.
آیت اله هاشم نیازی
آیت اله نیازی خرم آبادی تصریح کرد: نماز ستون دین است و ستون دیگر ولایت و رهبری است که اگر نباشد  همان نوکری مفت و کجانی است که با آن سر کودکان و بی گناهان را می برند.
وی افزود: بر اساس قانون کشور مردم نقش مهمی و مستقیمی در تعیین مسئولان نظام و انتخاب آن ها را دارند ولی در بحث خبرگان، این بحث به صورت غیر مستقیم است که در آن ابتدا مردم خبره‌ها را تعیین می کنند و خبره‌ها بر اساس شرایط جامعه مهم ترین وظیفه هود که رهبر است را انتخاب خواهند کرد.
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری لرستان بیان کرد: هم اکنون جبهه 8 سال دفاع مقدس حضور در انتخابات است که باید به این شکل با دشمنان مبارزه کرد.
 آیت اله هاشم نیازی خرم‌آبادی در جمع پر شور اهالی روستای حسن آباد کمالوند نیز اظهار کرد: دشمن هم اکنون در حال توطئه است که دستاوردهای نظام ما را برای مردم کشور پنهان کند و مردم بیشتر زشتی ها و پلیدی ها را مشاهده کنند.
آیت اله هاشم نیازی
وی با شاره به این که استقلال و آزادی از مهم ترین دستاوردهای انقللاب ما هستند، بیان کرد: هم اکنون هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که بخواهد برای ملت ایران تصمیم بگیرد و در امور ما دخلت کند.
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری لرستان گفت: در قبل ازپیروزی  انقلاب شکوهمند ملت ایران، تصمیم گیران کشور از دل سفارت خانه های کشورهای بیگانه انتخاب می شدند و کسی به فکر عزت مردم ایران نبود، اما هم اکنون استقلال سیاسی داریم که در کمتر جایی از دنیا می توان آن را مشاهده کرد.
آیت اله هاشم نیازی
 آیت اله نیازی خرم‌آبادی تصریح کرد: کشور ما با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هم اکنون به قدرت رسیده است و ما در داخل تجهیزات نظامی را تولید می‌کنیم که باعث شده است آمریکایی‌ها حتی تصور حمله به ایران را به ذهن شان خطور نکند.
وی اظهار کرد: امنیت کشور در سایه انتخابات است و باید مردم در انتخابات آتی مشارکت حداکثری داشته باشند اقتدار کشور حفظ بماند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۳
کد مطلب: 427208
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *