۰

هشتگ ضد آل‌سعود رتبه دوم توییتر را به‌دست آورد

هشتگ «جنگ فراموش‌شده در یمن» که به موضوع جنگ و جنایات عربستان در یمن می‌پردازد، رتبه دوم توییتر را در سطح جهان به خود اختصاص داد.
هشتگ ضد آل‌سعود رتبه دوم توییتر را به‌دست آورد
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، هشتگ «جنگ فراموش‌ شده در یمن» رتبه دوم جهانی را در توییتر به خود اختصاص داد.
 
سایت خبری "المستقبل نت" یمن در این‌باره نوشت، این هشتگ ضد سعودی که با استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد توانست رتبه دوم جهان را در توییتر کسب کند.
 
مشارکت سازمان‌ها و اشخاص مشهور بین‌المللی مانند «کنیث روث» مدیر کل «دیده‌بان حقوق‌بشر» و «جیم ماکسون» فعال حقوق بشر انگلیسی از جمله علل شهرت این کمپین به شمار می‌رود.
 
«کنیث روث» در این صفحه نوشت: عربستان، هم‌پیمانانش و حامیان آمریکایی آنان با استفاده از موشک‌های خوشه‌ای تمامی قوانین بین‌المللی را نقض کرده‌اند.
 
«جیم ماکسون» فعال انگلیسی نیز در این‌باره نوشت: دردناک است که فکر کنیم دولت انگلیس به عربستان و هم‌پیمانانش موشک‌هایی می‌دهد تا با آن دوستان یمنی ما را بکشند.
 
گفتنی است فعالان ضد جنگ بسیاری با مشارکت در این کمپین اعلام کردند، ما نه یمنی هستیم و نه در یمن زندگی می‌کنیم؛ ولی به عنوان وظیفه انسانی خود از یمن دفاع کرده و سکوت مقابل کشتار مردم این کشور را شایسته نمی‌دانیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب: 427392
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *