۰

بازوبند اسرارآمیز مهدی رحمتی!

رحمتی با بازوبندی منقش به تصویر مرحوم هادی نوروزی در زمین حضور یافت. از این به بعد کیفیت عملکرد او زیر و رو شد.
بازوبند اسرارآمیز مهدی رحمتی!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، از زمان درگذشت کاپیتان پرسپولیس، مهدی رحمتی با بازوبندی که تصویر هادی نوروزی روی آن درج شده به میدان می‌رود. به نظر می‌رسد این بازوبند به شدت برای گلر آبی‌ها «خوش‌یمن» بوده و شاید به همین دلیل است که او علاقه‌ای به جدا کردن تصویر نوروزی از خودش ندارد. آمار و ارقام نشان می‌دهد عملکرد رحمتی پیش و پس از بستن این بازوبند، به هیچ‌وجه قابل مقایسه نیست. رحمتی در 7مسابقه ابتدایی لیگ، 8گل دریافت کرده بود که نمی‌توانست عملکرد چندان قابل قبولی باشد.
او از سیاه‌جامگان، استقلال اهواز و نفت تهران یک گل خورد، برابر ذوب‌آهن 2گل دریافت کرد و مقابل راه‌آهن هم 3بار دروازه خودش را باز شده دید. در این مقطع از فصل، رحمتی به ازای هر 78دقیقه بازی یک گل خورده بود و جزو گلرهای موفق لیگ به شمار نمی‌آمد. از هفته هشتم به بعد اما رحمتی با بازوبندی منقش به تصویر مرحوم هادی نوروزی در زمین حضور یافت. از این به بعد کیفیت عملکرد او زیر و رو شد. رحمتی از هفته هشتم تا به حال، در 11مسابقه به میدان رفته و تنها 6گل دریافت کرده است. در این مقطع دوم، رحمتی به طور میانگین هر 165دقیقه یک گل دریافت کرده که آماری استثنایی محسوب می‌شود. کاپیتان آبی‌پوشان در این بازه زمانی، برابر تیم‌های ذوب‌آهن، صبا، تراکتورسازی، فولاد و سپاهان کلین‌شیت کرده و از پدیده، استقلال صنعتی خوزستان، پرسپولیس، سایپا، نفت و گسترش فولاد فقط یک گل خورده است. بعد از بستن بازوبندی به نام و یاد هادی، میانگین گل‌های دریافتی رحمتی 87دقیقه بهتر شده که این آمار، خیره‌کننده است.
شرط باز کردن بازوبند چه بود؟
مهدی رحمتی اواسط آبان ماه روی صفحه شخصی‌اش پیغامی منتشر کرده بود با این مضمون که تا زمان پرداخت مطالبات نوروزی به خانواده‌اش، او تصویر هادی را از روی دستش باز نخواهد کرد. به طور حتم در آن زمان مسایل حقوقی در جریان بوده و امکان پرداخت فوری پول وجود نداشته است. بعدتر هم طی دو مقطع، خبرهایی در مورد واریز پول به حساب خانواده نوروزی منتشر شده است. ابتدا روز 23دی خبر رسید مبلغ 250میلیون تومان از مطالبات هادی به خانواده او پرداخت شده و سپس روز 5اسفند خبر مربوط به پرداخت بخش دیگری از طلب هادی رسانه‌ای شد. این مساله نشان می‌دهد تسویه حق و حقوق نوروزی در دستور کار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته، اما رحمتی هنوز این بازوبند را از دستش باز نکرده و بعید هم به نظر می‌رسد تا پایان فصل چنین اتفاقی رخ بدهد!
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 427927
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *