۰

وقتی رحمتی مردود شد؛جوانی سید دوست داشتنی

سنگربان استقلال در فصل جاری چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی بسیار خوب بود و ثابت کرد که هم از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی شایسته بستن بازوبند کاپیتانی استقلال است اما سید محبوب آبی پوشان در دیدار برابر تراکتور سازی مردود شد.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر به پایان رسید و در یکی از حساس ترین بازیها استقلال تهران صدرنشین جدول رده بندی در خانه از تراکتور سازی پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر دو مهمان تبریزی به پایان رسید تا استقلال علاوه بر آنکه صدر جدول رده بندی را از دست دهد شانس بسیار کمی هم برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.
نکته بسیار قابل توجه ای که در این دیدار وجود داشت درگیری سید مهدی رحمتی کاپیتان باتجربه استقلال با امیر قلعه نویی سرمربی تراکتور سازی تبریز بود که نشان داد چهره محبوب استقلالیها هنوز تجربه لازم را ندارد و طیش و تندی جوانی در او وجود دارد.
این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود. حضور امیر قلعه نویی در نیمکت تراکتور سازی از یک طرف و حضور مثلث(رحمتی، مجیدی و مظلومی) مخالف ژنرال در استقلال از سوی دیگر باعث شده بود تا آزادی به یک دیگ خروشان تبدیل شود و هر لحظه آماده ترکیدن و شعله ور شدن باشد. رحمتی با درگیری که با امیر قلعه نویی داشت نه تنها فضای ورزشگاه را ملتهب کرد و باعث شد تا هواداران الفاظ زشتی را علیه امیر قلعه نویی بر زبان آورند بلکه یک رسم اخلاقی را هم زیر پا گذاشت و آن اینکه حرمت استاد را رعایت نکرد.
رحمتی در استقلال  و سپاهان زیر نظر امیر قلعه نویی کار کرد و موفق شد با این مربی بزرگ قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران هم برسد اما در این دیدار به خاطر مشکلاتی که پیش از این سرمربی سابق خود داشت نه تنها به سوی او نرفت بلکه در همان دقایق نخست بازی درگیری لفظی پیدا کرد و چیزی نمانده بوده که به طرف او هم برود.
کاپیتان استقلال در فصل جاری بدون شک بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن تیم خود بوده است. او حتی این شانس را دارد که به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود. رحمتی نه تنها از نظر فنی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد بلکه از نظر اخلاقی هم بسیار پخته تر رفتار می کرد و بارها ثابت کرد که شایسته بستن بازوبند کاپیتانی تیمش است اما این بازیکن باتجربه در دیدار برابر تراکتور سازی نه از نظر فنی عملکرد خوبی از خود نشان داد و نه از نظر اخلاقی هم نمره قبولی را نبرد.
در فوتبال مدرن دنیا کمتر شاهد می شویم که بازیکنی به طرف مربی تیم حریف برود و با او درگیر شود حال چه برسد که آنکه یک بازیکن به طرف مربی سابق خود که برای او زحمت زیادی کشیده است برود و با او درگیری لفظی پیدا کند اما کاپیتان محبوب استقلال چنین رفتاری دور از انتظاری را از خود نشان داد و چه بسا خود او هم بعدها متوجه این اشتباه بزرگ خود شود.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 432403
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *