۰

مجوز جدید دولت برای حمایت از برخی سرمایه‌گذاران خارجی/ «پروانه اشتغال» حذف شد+سند

طبق مصوبه جدید دولت مقرر شده است تسهیلات جدیدی بر اساس اصلاحات صورت گرفته در ماده 42 مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تأمین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری-صنعتی جمهوری اسلامی ایران به سرمایه‌گذاران خارجی ارائه شود.
مجوز جدید دولت برای حمایت از برخی سرمایه‌گذاران خارجی/ «پروانه اشتغال» حذف شد+سند
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، به نقل از سایت صبحانه، یکی از برنامه ها و تاکیدات مهم مسئولان در ایام پسابرجام، تلاش برای دعوت از سرمایه گذاران به کشور و استفاده از پتانسیل ها و منابع مالی آنهاسات، هرچند برخی مسئولان آمریکایی با تهدیدات و سخنرانی های خود تلاش دارند این روند را کند و مخدوش کنند.

البته در عین حال، دولت نیز تلاش کرده با صدور مصوبات و مشوق هایی، این روند را تسریع کند که جدیدترین مصوبه در این خصوص، دعوت و ترغیب سرمایه گذاران خارجی برای حضور در مناطق آزاد تجاری – صنعتی کشورمان است.

طبق این مصوبه جدید که در جلسه 2 اسفندماه هیئت دولت و بنا به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به تصویب رسیده و نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، مقرر شده است تسهیلات جدیدی بر اساس اصلاحات صورت گرفته در ماده 42 مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تأمین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری - صنعتی جمهوری اسلامی ایران به این افراد ارائه شود.

 

بر این اساس، طبق مصوبه جدید هیئت دولت، "صاحبان سرمایه و یا سهامداران شرکت های سرمایه گذار خارجی مشروط بر اینکه حداقل آورده هریک از صاحبان سرمایه و یا سهامداران، از 300 هزار دلار کمتر نباشد، با ارائه تاییدیه سازمان هر منطقه، از دریافت پروانه اشتغال معافند"
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 427975
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *