۰

عکسی از نیمار که مهمترین راز بارسا را لو داد!

روزنامه معروف کاتالونیایی در گزارشی خبر داد که ستاره برزیلی بارسلونا بعد از بازی با سویا تصویری منتشر کرد که یکی از رازهای مهم تیم پزشکی این باشگاه را لو داده است.
عکسی از نیمار که مهمترین راز بارسا را لو داد!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از روزنامه اسپانیایی اسپورت، نیمار بعد از پیروزی اخیر بارسا برابر سویا دچار مصدومیت جزئی شد و بعد از بازی تصویری از خود در شرایطی که شانه اش را باندپیچی کرده و تحت مداوا قرار داده بود منتشر کرد تا بطور ناخواسته یکی از نکته های ریز کادر پزشکی باشگاه را هم لو دهد. همانطور که در تصویر بالا مشخص است، یک دستگاه به عضلات پای نیمار وصل است. تیم پزشکی باشگاه بارسلونا برای اینکه از خستگی و گرفتگی عضلات بازیکنان جلوگیری از یک دستگاه با تکنولوژی های جدید استفاده می کند که باعث می شود که بعد از بازیها بدن بازیکنان ریکاوری شود و همین باعث شده که علی رغم انجام 50 بازی تا اینجای فصل، بازیکنان اصلی بارسلونا کمتر دچار مصدومیت شوند و همواره شادابی خود را حفظ کنند. فیزیوتراپیست های بارسا با این ترفند کمک زیادی به کاهش فشار روی بازیکنان کرده اند.
اثر این دستگاه به حدی بوده که نیمار یکی از آن را بطور شخصی خریداری کرده و همواره در خانه اش دارد و از آن استفاده می کند. البته دیگر بازیکنان بارسلونا مانند نیمار نیستند و ترجیح می دهند از دستگاهی که در باشگاه وجود دارد، استفاده کنند و بعد از بازی ها یا تمرینات سنگین و معمولا دو سه بار در هفته از این وسیله برای جلوگیری از گرفتگی عضلات و ریکاوری استفاده می کنند. البته مثلث خط حمله بارسلونا بیشترین استفاده از این دستگاه را دارند و بعضی اوقات بصورت روزانه از آن استفاده می کنند.

آبی اناری ها در مورد این دستگاه می گویند که از زمانی که استفاده از آن را شروع کردند، فشار و گرفتگی عضلانی کمتری را در پاهای خود احساس می کنند و بعد از تمرینات سنگین استفاده از این دستگاه به آنها “جان دوباره ای” می دهد.
به هر حال، اکنون رازی که کادر پزشکی باشگاه بارسلونا تلاش زیادی کردند آن را رسانه ای نکنند، لو رفته و بعید نیست که تیم های پزشکی دیگر باشگاه ها از جمله دکتر اولمو، پزشک باشگاه رئال مادرید که این روزها به دلیل مصدومیت های عدیده سفیدپوشان تحت فشار است، استفاده از این دستگاه را به بازیکنان تیم های متبوعشان تجویز کنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 428159
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *