۰

نیمار ناراحت و دلگیر از فضای بارسلونا

روزنامه اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که نیمار از درز شدن رازهای زندگی خصوصی خود ناراحت و نگران و انگشت اتهام او به سمت خود باشگاه بارسلونا است.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، نیمار در فصل جاری شروع بسیار خوبی با بارسلونا داشت. او بازیهای درخشانی را را برای آبی-اناریها به نمایش گذاشت و در غیاب مسی ثابت کرد که می تواند جایگزین شایسته ای برای این ستاره آرژانتینی باشد و بسیاری براین باور شدند که او می تواند به سلطه مسی و رونالدو پایان دهد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.
اما در هفته های اخیر شرایط برای این ستاره برزیلی بسیار فرق کرده است. روزنامه اسپورت اسپانیا نوشت که نیمار از شرایط خود در بارسلونا راضی نیست و درز شدن رازهای زندگی او باعث شده است تا این بازیکن انگشت اتهام را به سمت خود باشگاه گیرد.
به نوشته روزنامه اسپورت عملکرد ضعیف نیمار در بازیهای اخیر، درگیرهای او با بازیکنان حریف و شرکت کردن در مراسم های شبانه باعث شده تا او شرایط خوبی در بارسلونا نداشته باشد و برملا شدن رازهای زندگی خصوصی او هم باعث شده تا این ستاره برزیلی احساس ناراحتی و ناامنی در بارسلونا کند.
احتمال جدایی نیمار در تابستان بسیار زیاد است. پیش از این هم رسانه های اسپانیایی نوشتند که نیمار برای تمدید قرارداد خود با آبی-اناریها حقوق دو برابری را پیشنهاد داده است و بارسلونا در چنین شرایطی نمی تواند مبالغ بالایی را به این ستاره برزیلی پرداخت کند و همین باعث شده تا خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش رسد.
در صورت جدایی نیمار از بارسلونا باشگاه های زیادی هستند که به جذب او علاقه داشته باشند مثل منچسرسیتی، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن که حاضر هستند رقم های نجومی برای جذب ستاره آبی-اناریها پرداخت کنند.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 431370
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *