۰

تلاش‌ها برای دوقطبی‌سازی فضای استان یزد به بنرهای استقبال از روحانی هم رسید/هزینه‌های هنگفت برای استقبال از سفر یک‌روزه!

آنطور که از خبرها بر می آید دکتر روحانی رئیس دولت تدبیر در روزهای آتی به یزد سفر می کند؛ سفری که از همین ابتدا برخی برای کشاندن مردم به استقبال روحانی دست به ریخت و پاش عجیبی زده و حدود 300 بنر بزرگ را در سراسر شهر نصب کرده اند.
تلاش‌ها برای دوقطبی‌سازی فضای استان یزد به بنرهای استقبال از روحانی هم رسید/هزینه‌های هنگفت برای استقبال از سفر یک‌روزه!
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از یزدرسا، آنطور که از خبرها بر می آید دکتر روحانی رئیس دولت تدبیر در روزهای آتی به یزد سفر می کند؛ سفری که از همین ابتدا برخی برای کشاندن مردم به استقبال روحانی دست به ریخت و پاش عجیبی زده و حدود 300 بنر بزرگ را در سراسر شهر نصب کرده اند.
آنچه که قابل تامل است نصب این حجم از بنرهای تبلیغاتی برای سفر یک روزه است که سوالات اساسی را برای افکار عمومی استان ایجاد کرده است هزینه هایی که با اندک تدبیری! می توانست گره کوچکی از مشکلات بزرگ استان را مرتفع نماید. بدرستی این حجم از بنر برای کشاندن مردم به مراسم استقبال چیزی جز شک کردن به پرونده دولت تدبیر در استان نیست زیرا اگر مسئولین دولت تدبیر در استان قدمی را برای مردم برداشته اند پس چرا باید دست به چنین حجمی از تبلیغات بزنند در صورتی که اگر مردم از عملکرد دولت راضی باشند خود برای سپاس گذری به مراسم استقبال خواهند آمد.
از دیگر سو آنچه که از مضامین این بنرها برمی آید، می توان به طور مشخص تلاش نهفته ای را مشاهده کرد که برخی قصد دارند با القای برخی از تعابیر نظیر یزد؛ پایگاه اصلاحات فضای تنش و التهاب را در آستانه سفر رئیس جمهور به یزد به وجود آورده و با دو قطبی سازی جامعه از آن در جهت اهداف خود بهره برداری کنند.
به راستی کلیت مردم یزد و دیگر استان ها یزد را به عنوان شهر دارالعباده بهتر نمی شناسند؟ آنچه که مسلم است برخی در راستای بر هم زدن جو آرام استان و ایجاد دو قطبی اصولگرا، اصلاح طلب نقشه هایی را در سر می پرورانند و برخی از مسئولین بعد نظارتی خود را به فراموشی سپرده اند.
این تحرکات نفاق افکنانه در حالی صورت می گیرد که رهبر معظم انقلاب در سخنانی صریح بر لزوم پرهیز از دو قطبی سازی جامعه تاکید کرده و مسئولین و مردم را از آن بر حذر داشته اند. (لینک کامل خبر)
به طور کلی این تحرکات حساسیت زا در استان آرامی چون یزد را باید در چارچوب تلاش گسترده جریانی خاص برای سوء استفاده از جو استان دانست تلاشی که تا بدان جا پیش رفته ست که امام جمعه تفت نیز علناً در خطبه های نماز جمعه به آن ها هشدار داده است. (لینک کامل خبر)
از دیگر منظر این تلاش گسترده برای کشاندن مردم به مراسم استقبال می تواند ترس و هراس گسترده مسئولین ارشد استان از تبعات نیامدن مردم به استقبال روحانی باشد زیرا که در استان مازندران مدیرکل سیاسی این استان قربانی چنین موضوعی شده است. (لینک کامل خبر)
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 428459
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *