۰

روحانی سیاست باج‌گیری و باج‌دهی به اصلاحات را در پیش گرفته است/دولت با دغل بازی از پاسخگویی فرار می‌کند/"برجام دو" سرپوشی برای فاجعه "برجام یک" است/این دولت نظام را بدهکار کرده است

روحانی سیاست باج‌گیری و باج‌دهی به اصلاحات را در پیش گرفته است
روحانی سیاست باج‌گیری و باج‌دهی به اصلاحات را در پیش گرفته است/دولت با دغل بازی از پاسخگویی فرار می‌کند/"برجام دو" سرپوشی برای فاجعه "برجام یک" است/این دولت نظام را بدهکار کرده است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در واکنش به رفتارهای اخیر حسن روحانی در سفر به یزد و سخنان جنجالی وی اظهار داشت: آقای روحانی از مدیران با سابقه اجرایی می باشد که عملکرد روشنی در مدیریت و دبیری شورای عالی امنیت ملی دارد، او جایگاهی بود که مخاطرات زیادی را تجربه کرده است، در فتنه های 78 و 88 که طرح کودتای رنگی بود کاملا از نقش سران فتنه مانند موسوی و کروبی و حامیان آنها همچون خاتمی و رفسنجانی آگاه است.
وی ادامه داد: آقای روحانی مدارک فتنه را در اختیار دارد و جدا از سوابق اجرایی، خودش 8 ماه فتنه را در خیابان های تهران لمس کرده است، به آتش کشیدن ام القرای جهان اسلام، پایتخت ایران را دیده است؛ ارتباط سرویس های جاسوسی با جریان فتنه را به خوبی می داند و از طرفی اتمام حجت های رهبری را نیز بارها شنیده است.
این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه رئیس جمهور فرد تازه به دوران رسیده ای نیست، ابراز کرد: ما می بینیم که روحانی به تطهیر سران فتنه و دفاع از آنها می پردازد؛ با این طغیان در برابر امنیت ملی قرار می گیرد، سیاست باج گیری و باج دهی را در پیش گرفته است؛ برای حفظ قدرت به اصلاحات باج می دهد و از نظام برای بقایش باج می گیرد؛ کسی که بقای قدرتش را می خواهد، محکوم به فنا است. روحانی در ارتباط با فامیل های ثروت است و باج دادن به آنها باعث ایجاد فتنه می شود.
وی رفتارهای روحانی را خلاف امنیت ملی دانست و متذکر شد: این طور رفتارها،حرکاتی مجرمانه است، اعضای شورای امنیت ملی باید در جلسات از ایشان دادخواست کنند و بپرسند که چرا باعث تهدید امنیت ملی کشوری می شود؛ مسئولین باید شفاف عمل کنند و از مماشت و مسامحه کاری دوری کنند، اگر امنیت ملی ما ضعیف شود، کشور تبدیل به عراق، افغانستان و یا سوریه می شود.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجه با بیان اینکه هدف روحانی از مطرح کردن برجام یک سرپوش گذاشتن بر فاجعه و ناکامی برجام یک است، توضیح داد: ما دیروز در کمیسیون، جلسه ای که با عراقچی، بانک مرکزی و سرمایه گذاری داشتیم، چنین بحث شد که عملنا تغییری در وضعیت اقتصادی شاهد نیستیم، علاوه بر آن اگر 2000 میلیارد دلار فاینانس دریافت کنیم، یعنی کشور تبدیل به کشور بدهکار می شود و شبیه یونان می شویم. دولت برای اینکه مردم متوجه مسائل برجام یک نشود، از آن فرار کرده و سعی در به حاشیه کشیدن برجام را دارد.
وی اضافه کرد: از طرفی هدف دولت از برجام 2  به چالش کشیدن ارکان های نظام است، از مجلس، خبرگان رهبری و شورای نگهبان تا نهاد های نظامی و جریان مقاومت که مهندسی بودن آن کاملا مشخص است.
کریمی قدوسی با اشاره مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: رئیس جمهور در سخنرانی یزد، صحبت از نفت 20 دلاری می کند، در حالی که بر اساس تحقیق و تفحص های ما و بررسی های مجلس، میانگین قیمت نفت در دو دوره قبلی 79 دلار می باشد و در این دولت نیز، میانگین نفت نزدیک 79 دلار است و ما می بینیم که وضعیت تولید و اشتغال وضع بسیار نامناسبی دارد؛ دولت سیاست های اقتصادی اشتباهی داشته و وقت ملی را صرف مذاکرات کرده است که نتیجه اش را می بینیم.
وی قراردادهای محرمانه را سرپوشی بر اشکالات بزرگ دانست و گفت: دولت با محرمانه نگه داشتن قراردادهای نفتی، می خواهد فروپاشی اقتصادی و بدهکار شدن نظام را از همگان مخفی کند، یکی از مهم ترین امتیازات ما بدهکار نبودنمان می باشد، لکن ما با این قرار دادها و فاینانسی که در دست آمریکا قرار خواهد گرفت، به کشوری بدهکار تبدیل خواهیم شد و آمریکا هر وقت بخواهد می تواند که با این حجم فاینانس بر ما فشار وارد کند.
نماینده مردم مشهد در پایان افزود: شعار های دولت، بسیار فریبنده است، دولت با مردم صداقت ندارد، از پاسخگویی به اشتباهاتی که داشته است، فرار می کند، با افکار عمومی بازی و با نظام امامت لج بازی میکند و به نوعی دغل بازی را در پیش گرفته است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب: 428772
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *