۰

حریرچی: گیلان از نظر شاخصه های سلامت پائین تر از میانگین کل کشوری است

قائم مقام وزیر بهداشت با انتقاد از وضعیت علوم پزشکی گیلان، گفت: متأسفانه این دانشگاه از نظر پرداخت کارانه ها در ۲۰ درصد انتهایی در کل کشور قرار دارد.
حریرچی: گیلان از نظر شاخصه های سلامت پائین تر از میانگین کل کشوری است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از «دیارباران» ایرج حریرچی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: گیلان از نظر شاخصه های سلامت از میانگین کل کشوری پایین تر است.
وی با بیان اینکه محرومیت گیلان با سرسبزی این استان پوشیده شده است، گفت: استان گیلان بیشترین قشر بی بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد را در کشور دارد.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در ادمه این مطلب تصریح کرد: باید برای سلامت این عزیزان اقدامات شایسته ای صورت گیرد.
حریرچی از وضعیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان انتقاد کرد و افزود: فرهنگ سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خوبی تعریف نشده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی ۱۵ تا ۲۰ درصد در زمینه سلامت مردم نقش دارند و این مسئله به سازمان های دیگر هم مربوط می شود، ادامه داد: باید اختلافات و جهت گیری های جناحی و حزبی را کنار گذاشت تا مشکلات درمانی و سلامت مردم برطرف شود.
قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه بودجه ای که به دانشگاه علوم پزشکی گیلان پرداخت شده از هر دانشگاهی در کل کشور بیشتر است، افزود: متأسفانه این دانشگاه از نظر پرداخت کارانه ها در ۲۰ درصد انتهایی در کل کشور قرار دارد.
به گزارش «دیارباران» در انتهای این مراسم با قدردانی از زحمات انوش برزیگر، شاهرخ یوسف زاده چابک به عنوان ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 428933
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *