۰

کودکان؛ اولین قربانیان رژیم کودک کش

سایت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.
کودکان؛ اولین قربانیان رژیم کودک کش
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، سایت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.
لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
بی حوصله
 

وبلاگ"شمس"نوشت:
راستش حوصله نوشتن ندارم...
نمی دانم باید از چی بگم اصلا از کجا باید شروع کنم؟
از جام جهانی بگم!؟
از مرد53ساله ای بگم که  درحین دیدن مسابقات  فوتبال بر اثراسترس مرد!
یا از غیرت و شرف و نان حلال آن پیرمرد کارگری بگم که  که تمام روز کارهای سنگین انجام داد و فهمیدیم که روزه دار هم هست!
یا از دختری که به بهانه گرم بودن هوا وسط اتوبوس روسری اش را برداشت...
یا از غزه بگم...
ادامه مطلب
*************************************************
50عکس دلخراش+18/ کودکان غزه زیر چکمه سربازان صهیونیست
 

وبلاگ"باید کاری کرد" نوشت:
اینجا غزه است شهری که کودکانش با صدای سوت بمب های اسرائیلی خو گرفته اند و هیچ گاه کلمه امنیت را درک نکرده اند.
آمریکایی که برای کشته شدن یا به خطر افتادن فلان حیوان بیانیه صادر میکنند و در رسانه هایشان برای مدل مو فلان بازیگر برنامه میگذارند در مقابل کشته شدن این کودکان بی گناه سکوت کرده اند/ البته نباید به آنها خرده گرفت چرا که غرب علناً حمایت خود از رژیم صهیونیتی را اعلام کرده است.
تصاویر زیر برگی از جنایات صهیونیست است که با حمایت آمریکا و انگلیس صورت گرفته است.
این تصاویر تقدیم میشود به تمامی آنهایی که آرزوی تعامل با آمریکا را در ذهن خوئد مرور می‌کنند.
ادامه مطلب
*************************************************
کودکان؛ اولین قربانیان رژیم کودک کش
 

وبلاگ"ستارگان"نوشت:
رمضان چه سخت می گذرد!
فانوس های قاهره خاموش! بلندگوهای مسجد دمشق خاموش!
بازارهای شهر بغداد بسته! مردم شهر قدس در اسارت!
مردم مظلوم غزه در زیر آتش و بمب!
افسوس امت محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) در خواب عمیق!!!
و برای پیروزی تیم فوتبال آلمان دعا می کنند!!!!!
وقتی به این عکس نگاه میکنم دلم میگیرد و بغض میکنم ولی غرور مردانه ام اجازه گریه نمی دهد.و باید در درونم تلنبار کنم این بغض را...
ادامه مطلب
*************************************************
کشتار وحشتناک در غزه/ جام‌جهانی زنده زنده سوختن
 

وبلاگ"امیر بیقرار"نوشت:
نباید از آن جنس آدمهایی بود که با هرچیز که طرفدار دارد، مخالفت کرد. و اصلا امروز فوتبال به خاطر همین طرفدار داشتن باید مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد. رسانه ها حیاتشان در پرداختن به آن چیزی است که مخاطب بیشتری دارد. اما یک سوال: آیا اینکه همیشه جام جهانی و المپیک مصادف می شود با حملات وحشیانه اسراییلی ها و کشتار کودکان و آوارگی زنان و کودکان در نوارغزه و جنوب لبنان و عراق و ... اتفاقی است؟
پوشش رسانه ای رخدادهای جهانی چون جام جهانی و المپیک و معطوف شدن ذهن مردم سراسر دنیا به این بازیها، گویا فرصت مناسبی برای متجاوزان است تا در پوشش این غول های رسانه ای به کشتار و قتل بپردازند.
ادامه مطلب
*************************************************
چند شب پیش شب عجیبی بود
 
 
وبلاگ"دلتنگ"نوشت:
در یک گوشه جهان دو تیم آلمان و برزیل در مقابل هم قرار گرفتند و در مقابل دیده گان و بوق و شیپور صدها هزار تماشاچی درون استادیوم و میلیونها نفر در پای تلوزیون خواب را از چشمان همه مردم کره زمین ربودند و در گوشه دیگر دنیا دو تیم یهود و مسلمین غزه در مقابل هم قرار گرفتند .
ولی این بازی هیچ تماشاچی  بجز مردم مظلوم و بی دفاع غزه نداشت .
نتیجه بازی اول 7 بر یک به نفع آلمان شد و اشک میلیونها نفر را در آورد ولی در این سو نتیجه 25 بر 0 به نفع یعود و آه هیچ کس بلند نشد و اشکی بر زمین نریخت .
در آنسو توپها وارد دروازه ها شد و در این سو توپهای سوزان و کشنده بر سر و قلب مردم غزه فرو ریخت و خانه ها را ویران کرد.
ادامه مطلب
*************************************************
افسوس برای ملت مظلوم و  فلسطین و صد افسوس برای سازمان ملل.
 

وبلاگ"چشمه"نوشت:
کشتار بی رحمانه کودکان و زنان بی دفاع غزه توسط رژیم ظالم و تروریست اسرائیل در مقابل دیدگان جهانیان به ویژه نهادهای حقوق بشری بین المللی لکه ننگ و تاریک تاریخ بشریت است.سکوت وقیحانه و تبعیض آمیز شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به قتل وعام  مردمان نواحی غزه شرم آور و ظالمانه بوده و درواقع چراغ سبزی به جنایت هولناک حاکمان غاصب و خون آشام  می باشد.
ادامه مطلب
*************************************************
جنایت صهیونیستها در نوار غزه در سکوت معنادار جامعه بین المللی
 

وبلاگ"آرمانهای انقلابی یک ملت"نوشت:
حدود ده روز است که رژیم ددمنش صهیونیستی حملات وحشیانه‌ای را علیه فلسطینیان روزه دار در نوار غزه از سرگرفته است. در چند صد حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه، علاوه بر ویرانی ساختمان‌های دولتی و منازل مسکونی، حدود صد نفر شهید و 700 نفر هم زخمی شده‌اند. دیروز موقع سحر تمامی اعضای یک خانواده 5 نفره در حال خوردن سحری شهید شده اند. در این میان، سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات ضدبشری و طرفداری "بانکی مون" از جنایات اسرائیل، دروغ بودن ادعاهای انسان‌دوستانه آنان را برای چندمین بار ثابت کرد و موضع بسیار مضحک آمریکا که ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، این جنایت عظیم را حق صهیونیست‌ها و مقابله با اقدامات تروریستی(!) اعلام کرد، بار دیگر به‌روشنی مشارکت شیطان بزرگ در جنایات صهیونیست‌ها را نشان داد. با اینکه توطئه‌ استکبار، صهیونیسم و ارتجاع ترکی - عربی بخش مهمی از جهان اسلام را درگیر اختلافات خونین کرده و عِدّه و عُدّه‌ای که می‌بایست صرف مقابله با صهیونیسم می‌شد، در این کارزار دشمن‌ساخته از دست رفته و ظاهراً تهدید علیه رژیم صهیونیستی تا حدودی کاهش یافته؛ اما نخست‌وزیر خونخوار رژیم صهیونیستی احساس می‌کند در چنین اوضاع و احوالی بنیه نظامی حماس و جهاد اسلامی در حال تقویت است و برای تضعیف آن باید هر‌از گاهی آتش جنگی را شعله‌ور ساخت .
ادامه مطلب
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 429773
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *