۰

کشوری می تواند پایدار باشد که اقتصاد قوی داشته باشد/رهبر معظم انقلاب با روحیات مردم به خوبی آشنا هستند

امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید بر فرمایشات معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: کشوری می تواند پایدار باشد که اقتصاد قوی و خوب داشته باشد.
کشوری می تواند پایدار باشد که اقتصاد قوی داشته باشد/رهبر معظم انقلاب با روحیات مردم به خوبی آشنا هستند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کیش پرس،گفت: کشور ایران دارای سرمایه ها و منابع عظیم اقتصادی است که می تواند برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی موقعیت ها و زمینه های خوب سرمایه گذاری را فراهم کند.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اگر بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند برای این است که با روحیات مردم ایران آشنا هستند؛ مردم را به خوبی می شناسند و می دانند که مردم ایران می توانند بر مشکلات پیروز شوند و در طول تاریخ و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران نشان داده اند که در این خصوص توانایی های لازم را دارند.
 
امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید بر اینکه اقتصاد قوی در هر کشور زمینه های موفقیت و رشد آن کشور را فراهم می کند اظهار کرد: در ایران اسلامی زمینه برای تمامی فعالیت های اقتصادی و کار فراهم است و هر کس در هر زمینه بخواهد می تواند سرمایه گذاری و فعالیت کند و اقتصادی سالم داشته باشد.
 
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به کلمات اقدام و عمل در شعار سال بیان کرد: ما باید همانگونه که در شعار بیان می کنیم در عمل هم ثابت کنیم که می توانیم.
 
شیخ یعقوب شمس ادامه داد: مردم ایران در طول تاریخ با آزمون های بسیاری که گذرانده اند ثابت کرده اند که می توانند بر مشکلات پیروز شوند. همانگونه که تحریم ها برای ما مایه خیر شد و جوانان ما با غیرت و همت در تحریم های چند ساله توانستند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند و کشور در بخش های مختلف علمی و تولیدی شاهد رشد قابل ملاحظه ای شد. ما توانستیم با تمامی تهدیدات و مشکلات بر روی پای خود بایستیم.
 
وی تاکید کرد: امروز هم ملت بیدار و فهیم ایران اسلامی می تواند با عمل به تمامی شعارهای خود بار دیگر خود را به جهانیان اثبات کنند و برای همین است که کشورهای دنیا بر روی کشور و ملت ایران حساب می کنند.
 
امام جمعه اهل سنت کیش با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی گفت: ما پیش از انقلاب در تمامی امور خود به کشورهای بیگانه وابسته بودیم اما اینک توان دفاعی ما باعث شده دشمنان چشم طمع از کشور ما ببرند و این همه به دست نیامده مگر با همت و غیرت مردم ایران اسلامی است.
 
وی همچنین با تقدیر از مسئولان جزیره کیش در اجرای برنامه های ویژه نوروز اظهار کرد: جزیره کیش یکی از قطب های گردشگری ایران برای هموطنان و میهمانان خارجی است و با توجه به رضایتی که در ایام نوروز مسافران حاضر در کیش چه در اخبار رسیده اعلام کردند و یا به صورت حضوری اطلاع دادند انتظار می رود زمینه های سیاحتی، تفریحی و تجارت بیشتری در جزیره کیش فراهم شود تا مدت اقامت گردشگران افزایش یابد.
 
شیخ یعقوب شمس در ادامه با بیان اینکه کشور ایران، کشوری چهار فصل با موهبت های بی نظیر الهی است افزود: مزیت ها و جاذبه های خدادادی و طبیعی فراوانی مانند آب و هوای مناسب و پاک همچنین دریای نیلگون و ساحل پاکیزه در کیش وجود دارد که در کنار فعالیت های بسیار خوب مدیریت سازمان در خدمات شهری و تامین زیرساخت ها و افزایش امکانات سیاحتی و تفریحی می تواند مقصد گردشگری بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: کیش در امنیت، سلامت، پاکیزگی و زیبایی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و جاذبه های بسیار دیگر سرآمد بوده و حرف برای گفتن دارد.
 
خطیب جمعه اهل تسنن کیش با اظهار امیدواری به اجرای فرامین مقام معظم رهبری در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل توسط تمامی نهادها و ارگان ها و مردم در جزیره کیش از هموطنان در داخل و خارج کشور دعوت کرد تا در شرایطی که منطقه در ناامنی کامل به سر می برد به جای خروج ارز از کشور و سپردن سرمایه های خود به کشورهای بیگانه از مظاهر زیبا و طبیعی داخل کشور به خصوص جزیره زیبای کیش استفاده کنند.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 429929
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *