۰

گواردیولا: نسبت به بنفیکا شانس بیشتری نداریم

سرمربی بایرن مونیخ با خوشحالی از اضافه شدن فرانک ریبری به تیمش گفت: بایرن مونیخ نسبت به بنفیکا شانس بیشتری برای صعود ندارد.
گواردیولا: نسبت به بنفیکا شانس بیشتری نداریم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از سایت یوفا، بایرن مونیخ باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به میدان برود.
پپ گواردیولا سرمربی بایرن موونیخ پیش از این دیدار گفت: به عنوان سرمربی بایرن مونیخ باید بگویم که تیمم برای برد در هر بازی به میدان خواهد رفت ولی این به این معنا نیست که ما نسبت به بنفیکا تیم مدعی برای صعود به مرحله بعد هستیم و شانس بیشتری داریم. باید اعتراف کنم که آنها اینقدر خوب بازی می‌کنند که متعجب شده‌ام و تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. بنفیکا تیمی است که در حال حاضر فوتبال خیلی خوبی به نمایش می‌گذارد و یکی از تیم‌های خیلی خوب در اروپا است. آنها قدرت بازی‌خوانی خیلی خوبی دارند و در خط حمله دو بازیکن خیلی خوب دارند. یوناس و میتروگلو هر دو بازیکنان آماده و با کیفیتی هستند که بنفیکا در ترکیب خود دارد.
سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: بنفیکا نیاز به تمجید ندارد. آنها آمار خوب خودشان را دارند و این به خوبی نشان می‌دهد که این تیم در چه وضعیتی قرار دارد. با این حال تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در این دیدار موفق باشیم. من برای این تیم و فوتبال پرتغال احترام زیادی قائل هستم. به یاد داشته باشید که فصل قبل در بازی رفت برابر پورتو چه اتفاقی رخ داد و بازیکنان حریف شکست تلخی را به ما تحمیل کردند. در آخر از اینکه تیم آماده‌ای را در اختیار دارم خوشحال هستم. بازگشت ریبری خبر خیلی خوبی برای ما بوده است. خوشحالم که او را بالاخره در اختیار داریم. نبود او در تیم حس شده بود و امیدوارم حضور او قدرت تیم را بالا ببرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 430052
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *