۰

5 دلیل برای قهرمانی اس.خوزستان/ لستر و گواردیولا!

28 مسابقه و فقط 14 گل خورده. این آمار رویایی شاید در دو هفته آینده کمک زیادی به تیم ویسی کند.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، با هر نتیجه‌ای در هفته بیست و نهم لیگ برتر، سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده خواهد شد تا همانند دوره‌های قبلی لیگ، تیم قهرمان در آخرین ثانیه‌های یک ماراتن جذاب و تماشایی معرفی شود. استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس، مدعیان درجه یک قهرمانی لیگ پانزدهم هستند و به احتمال فراوان یکی از این سه تیم، در پایان فصل جام را تصاحب خواهد کرد. تیم‌هایی که هر کدام‌شان دلایل محکمی برای رسیدن به افتخار در هفته پایانی دارند. در این گزارش،  اصلی‌ترین دلایل شایستگی استقلال خوزستان برای رسیدن به قهرمانی لیگ را مرور می‌کنیم.
 
یک/ لسترسیتی
تا دو ماه قبل، در انگلستان همه بر این باور بودند که بالاخره موج لستر فروکش می‌کند و این تیم شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت اما رانیه‌ری و رفقا به تاریخ‌سازی دیوانه‌وارشان ادامه دادند تا حالا در آستانه قهرمانی در لیگ برتر باشند. موفقیت لستر، یک درس بزرگ برای اس.خوزستان و همه مدعیان غیرمنتطره لیگ‌های فوتبال کره زمین دارد. «هیچ چیز غیرممکن نیست».
 
دو/ پدیده‌ها و اعجاز ناتمام
مهره‌های جوان استقلال خوزستان فصل درخشانی را پشت سر گذاشته‌اند اما فصل شگفت‌آور آن‌ها فقط با قهرمانی لیگ برتر تکمیل می‌شود. البته که کسب سهمیه آسیا نیز موفقیت بزرگی برای این تیم خواهد بود اما آن‌ها تا امروز به این جدال سخت ادامه نداده‌اند که درست در حساس‌ترین روزها کوتاه بیایند.
 
سه/ اولین جام ویسی
عبدالله ویسی تا به امروز به عنوان سرمربی به هیچ جامی در فوتبال ایران دست پیدا نکرده و حالا از همیشه به موفقیت نزدیک‌تر است. کسب اولین جام می‌تواند یک نقطه عطف بزرگ برای پپ ایرانی باشد. به ویژه در روزهایی که او با پیشنهاد باشگاه‌های بزرگ‌تری نیز روبرو شده است. این مربی انگیزه زیادی دارد تا به هر قیمتی جام را به دست بیاورد.
چهار/ دفاع آهنین 
28 مسابقه و فقط 14 گل خورده. این آمار رویایی شاید در دو هفته آینده کمک زیادی به تیم ویسی کند. تیمی با خط دفاع آهنین و یک دروازه‌بان مطمئن.
 پنج/ ایستگاهی‌ها
اگر دو بازی بعدی استقلال خوزستان گره بخورد، توانایی این تیم در استفاده از ضربات ایستگاهی کمک زیادی به آن‌ها خواهد کرد. استقلال خوزستان روی کرنرها یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و این موضوع بار دیگر در بازی هفته گذشته با راه‌آهن به اثبات رسیده است.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 431743
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *