۰

خدمت تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان دشوار است

وزیر آموزش و پرورش خدمت تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان را بسیار دشوار عنوان کرد و گفت: همه معلمان این منطقه فداکار و ایثارگر هستند.
خدمت تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان دشوار است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی‌اصغر فانی عصر امروز در همایش تجلیل از معلمان فداکار زاهدان اظهار کرد: امروز فرصتی دست داد تا با خانواده شهید گنگوزهی دیدار کنم که با همین هدف و برای تجلیل از معلمانی که در راه تعلیم علم و دانش جان خود را فدا کرده‌اند، حضور یافته‌ام.
وزیر آموزش و پرورش افزود: در این 20 سال اخیر رفتار شهروندی سازمانی تغییر کرده است یعنی یک همکار رفتاری از خود نشان می‌دهد فراتر از وظیفه و به‌خاطر رفاه مردم نه برای پاداش و تشویق انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز نیز ایثار مالی می‌کنند و هرکس در هر بخشی فعال است و به نوعی ایثار می‌کند.
فانی گفت: مرتبه بالاتر ایثار گذشت از جان است که ما به آن می‌گوییم شهادت، همکار عزیز و فداکار ما، مرگ را انتخاب می‌کند قبل از اینکه مرگ او را انتخاب کند.
وزیر آموزش و پرورش با اینکه ما در دوران دفاع مقدس شاهد ایثار بسیاری از همکاران بوده‌ایم گفت: شرایط استان و پراکندگی این منطقه حاکی از فداکاری و ایثار معلمان است.
وی خدمت تعلیم و تربیت در این استان را بسیار دشوار عنوان کرد و بیان کرد: همه معلمان این منطقه فداکار و ایثارگر هستند.
فانی ادامه داد: وقتی معلم توسط ضد انقلاب در جلوی چشم دانش‌آموز ترور می‌شود، دانش‌آموز درس ایستادگی در برابر ارزش‌ها را می‌آموزد، وقتی معلمان برای نجات سه دانش‌آموز جان خود را به خطر می‌اندازد به دانش آموز خود درس ایثار می‌دهد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 430464
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *