۱
۱
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرستان:

حمایت523 حامی از 703 یتیم تحت پوشش کمیته امداد مهرستان

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) مهرستان از حمایت 523 حامی از 703 نفر از یتیمان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.
حمایت523 حامی از 703 یتیم تحت پوشش کمیته امداد مهرستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، دلاور کریمی در گفتگو با  با مهرستان گفت: 703 نفر از ایتام، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  توسط 523 نفر خیران نیکوکار حمایت می شوند.
وی با بیان اینکه مردم مومن مهرستان در یاری و دستگیری از ایتام زبانزد هستند، افزود: از این تعداد حامی 99 نفر آنها حامی مهرستانی می باشند.
وی با اشاره به سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش، خاطرنشان کرد: سرانه دریافتی ماهانه این تعداد ایتام در سالجاری 400 هزار ریال می باشد.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) مهرستان، طرح اکرام ایتام را گامی بزرگ برای حمایت از یتیمان توسط کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار شهرستان باید مساعدت بیشتری برای کمک به ایتام داشته باشند.
کریمی حامی‌یابی و واگذاری سرپرستی ایتام به حامیان نیکوکار را از جمله طرح ها و برنامه های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: کمک و حمایت از ایتام و نیازمندان در جامعه از وظایف مهم کمیته امداد به شمار می‌رود.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) مهرستان با بیان اینکه کمیته امداد با هدف کمک و حمایت از محرومان و مستضعفان بنا نهاده شده، خاطرنشان کرد: تلاش و سعی خادمان مردم در کمیته امداد بر این است که امانت مردم به بهترین وجه به دست نیازمندان برسد.
انتهای پیام/مهرستان
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 435340
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
Iran, Islamic Republic of
متهمین چه شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟