۰

فصل سقوط گوچی

گوچی که در بازی‌های اخیر تیم ملی جایگاه خود را به سردار آزمون داده، با این شرایط نمی‌تواند موقعیت خود را پس بگیرد.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، رضا قوچان‌نژاد همراه با چارلتون فصل ناامید کننده‌ای را سپری کرده. فصلی توام با ناکامی که باعث شده تا چارلتون به دسته دو سقوط کند و در رده بیست و سوم چمپیونشیپ قرار بگیرد. چارلتون از 44 بازی 37 امتیاز اندوخته. 10 امتیاز بیشتر از بولتون و 2 امتیاز کمتر از میلتون. همین نتایج اسفبار سقوط چارلتون به دسته پایین‌تر را قطعی کرده. سقوطی که نمی‌تواند نتیجه مناسبی برای این تیم باشد و البته بازیکنانش که قصد دارند ترانسفر شوند و به لیگ‌های معتبر پا بگذارند.
رضا قوچان‌نژاد نیز طی هفته‌های اخیر کمتر توسط خوزه ریگای بلژیکی مورد استفاده قرار گرفته. سرمربی چارلتون در شش بازی اخیر نام رضا قوچان‌نژاد را در لیست 18 نفره تیمش قرار نداده تا مشخص شود اعتقادی به مهاجم ایرانی تیمش ندارد. آمار قوچان‌نژاد در بازی‌های اخیر چندان امیدوار کننده نیست یا بهتر بگوییم ناامیدکننده است. گوچی در 11 بازی اخیر فقط 14 دقیقه در زمین حاضر بوده که این نمی‌تواند آمار مناسبی برای یکی از مهاجمان مورد علاقه کی‌روش باشد.
قوچان نژاد هفته سی و چهارم و مقابل کاردیف سیتی در لیست 18 نفره چارلتون قرار نگرفت. هفته سی و پنجم و برابر پرستون نیز همین سرنوشت برای گوچی رقم خورد. هفته سی و ششم او یک دقیقه مقابل ردینگ بازی کرد و هفته سی و هفتم نیز در وقت‌های اضافه به زمین رفت و برای حدود یک دقیقه مقابل برنتفورد بازی کرد. هفته سی و هشتم و برابر میدلزبورو 12 دقیقه فرصت بازی به قوچان نژاد رسید اما او نتوانست از این چند دقیقه استفاده کند و با دست خالی زمین را ترک کرد.
از هفته سی و نهم تا هفته چهل و چهارم نیز گوچی هرگز رنگ بازی و حضور در زمین را ندیده و به سکو تبعید شده است. البته اخباری به گوش می‌رسد که او همچنان آسیب دیده و عده‌ای دیگر معتقدند که گوچی آماده است اما سرمربی چارلتون اعتقادی به حضورش در لیست 18 نفره این تیم ندارد.
 قوچان نژاد که این فصل در 23 بازی دو گل برای چارلتون به ثمر رسانده، فصل عجیبی را سپری کرده. شاید بدترین فصل دوران فوتبال او این فصل بوده. فصلی که 996 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرده و گل‌های بسیاری هم به ثمر نرسانده. گوچی که در بازی‌های اخیر تیم ملی جایگاه خود را به سردار آزمون داده، با این شرایط نمی‌تواند موقعیت خود را پس بگیرد. موقعیتی که زمانی تمام و کمال در اختیارش بود اما حالا آن را از دست داده و امیدی هم به تصاحب دوباره‌اش ندارد.
 
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 431290
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *